مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و دینی مراسم روز خبرنگار در استان گرامی داشته می شود.
کد خبر: ۴۷۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 07 August 2017
محمد کشاورز روز یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان با تشریح ویژه برنامه های روز خبرنگار در قزوین اظهارداشت: با فضاسازی مناسب درسطح شهر فرارسیدن روز خبرنگار که به مناسبت شهادت محمود صارمی نامگذاری شده است در سراسر کشور و استان قزوین گرامی داشته می شود.

وی افزود: خبرنگاران در نقد و نظارت، اطلاع رسانی صادقانه، تبادل آراء در جامعه نقش تعیین کننده دارند واگر به این رسالت درست عمل شودشاهد دستاوردهای ارزشمندی در ارتقاء بینش مردم خواهیم بود.

کشاورز بیان کرد:از رسانه ها انتظار می رود باوجدان واخلاق اسلامی و رعایت آداب حرفه ای و حقوق شهروندان نسبت به روشنگری اقدام کنند و در انعکاس مشکلات به مسئولان وتسریع درحل آنها تاثیرگذار باشند.

کشاورز تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار برنامه های متنوعی از سوی بسیج رسانه استان پیش بینی شده که فضاسازی محیط شهری، حضور در دفاتر رسانه های استان، دیدار با خانواده شهید سهیلی راد از اصحاب رسانه، دیدار با پیش کسوتان عرصه رسانه، از جمله این برنامه هاست.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین یادآورشد:حضور در مزار شهدا و گلباران مزار، حضور در درس اخلاق آیت الله عابدینی، ویزیت رایگان در درمانگاه پاک روان، مسابقات تیراندازی ویژه بانوان، سخنرانی در قبل از خطبه های نماز جمعه، حضور فرزندان خبرنگاران دربرنامه تلویزیونی خان بابا، توزیع بلیت رایگان فیلم ویلاییهای و استخر شنا از دیگر برنامه های روز خبرنگار است که از سوی بسیج رسانه استان پیش بینی شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار