مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت: موج دوم سفرهای تابستانی به این شهر گردشگری از روز شنبه آغاز شده است.
کد خبر: ۴۷۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 05 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و بین الملل شهرداری یاسوج؛ دکتر فرشاد صادقی روز شنبه چهاردهم مرداد ماه در بازدید از زیر ساخت های اسکان مسافران تابستانی افزود: موج دوم سفرهای تابستانی به کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج آغاز شده و مسافران تابستانی از اقصی نقاط کشور وارد این شهر می شوند.
وی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای اسکان مسافران تابستانی و گردشگران اندیشیده شده است.
وی ادامه داد؛ هفت بوستان برای اسکان مسافران تابستانی در نظر گرفته شده و زیر ساخت های پذیرایی و رفاهی در آن فراهم شده است.
مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت: برای اسکان و پذیرش مسافران تابستانی محدودیتی وجود ندارد و ظرفیت سازی شده است.
وی با اشاره به ویژگی های یاسوج از جمله قرار گرفتن در کریدور غرب به شرق و جنوب به شمال تصریح کرد: آبشار یاسوج به عنوان مقصد اول مسافران و گردشگران است و همه امکانات در آبشار برای اقامت موقت تامین شده است.
صادقی افزود: عمده مسافران و گردشگران مقصد خود را به یاسوج با هدف طبیعت گردی ، جنگل ، کوه ، دشت و سواحل رودخانه ها انتخاب می کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار