فرمانده انتظامی استان قزوین از هوشیاری و عکس العمل سریع ماموران در ناکام گذاشتن سارقان مسلح طلافروشی خبر داد.
کد خبر: ۴۷۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 31 July 2017
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سردار مهدی محمودی اظهار داشت: در پی کسب خبری از منابع و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مبنی بر اینکه افرادی پس از سرقت 2 دستگاه خودرو قصد سرقت مسلحانه از یکی از طلافروشی‌ها در استان را دارند بلافاصله کارگروه ویژه‌ای جهت بررسی ابعاد موضوع و شناسایی سارقان قبل از هرگونه اقدام تبهکارانه از سوی آنان تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با اقدامات فنی و پلیسی توسط کارگروه ویژه، کلیه افراد و خودرو های سرقت شده شناسایی و تمامی تحرکات آنان زیر چتر اطلاعاتی پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل قرار و تصمیم گیری سارقان جهت عملی کردن نقشه شومشان، با هماهنگی دستگاه قضائی در قالب چند تیم عملیاتی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه 4 متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند؛ در بازرسی از محل  چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی زانتیا و پراید که قرار بود در سرقت مسلحانه بکارگیری شود بیان کرد: متهمان ابتدا منکر سرقت خودروها و برنامه ریزی جهت سرقت مسلحانه از طلا فروشی شدند که پس از مواجه با مستندات و ادله متقن پلیس به ابعاد مختلف نقشه شومشان از جمله برنامه ریزی جهت سرقت خودروی 206 جهت معاوضه با اسلحه کلت کمری اعتراف کردند.

سردار محمودی تصریح کرد: در این رابطه 2 دستگاه خودرو پارس که جهت انجام عملیات سرقت مسلحانه از شهر قزوین به سرقت برده بودند کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار