امام جمعه قزوین گفت: مسئولان باید آگاه باشند که از زمان پیروزی انقلاب تاکنون هر زمان که به دشمنان اعتماد کردیم دچار خسارت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شده و هر زمان که به خداوند اعتماد کردیم پیروز و عزتمند شده‌ایم.
کد خبر: ۴۶۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 29 July 2017
به گزارش خبرگزاری از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین اظهار داشت: فریضه الهی حج از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده چرا که عزت و اقتدار مسلمانان را به تمام جهانیان نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: امام حسن عسگری(ع) در حدیثی می‌فرمایند که هیچ انسان عزتمندی حق را رها نکرد مگر آن که ذلیل شد و هیچ انسان ذلیلی به سمت حق نرفت مگر اینکه عزتمند شد که این حدیث مصادق بارز بنی‌صدر بوده که خوی استکباری سبب ذلت او شد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: خوشبختانه شاهد مقاومت عزتمندانه مردم مظلوم فلسطین هستیم که صهیونیست‌ها روز به روز ذلیل و مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند چرا که وعده‌ الهی همواره محقق و حق همیشه پیروز است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: کسانی که با خداوند عهد کرده و در مقابل ظلم ایستادگی کنند صاحب عزت می‌شوند که امام(ره) و مقام معظم رهبری مصداق این عهدبندی با خداوند هستند.

عابدینی عنوان کرد: مستکبران همواره در پی برنامه‌ریزی و نقشه کشیدن برای براندازی نظام و انقلاب بودند اما با یاری خدا هیچ‌گاه به اهداف شوم خود دست نیافته و به زودی رزمندگان اسلام مستکبران را محاصره خواهند کرد.

وی ادامه داد: مسئولان باید آگاه باشند که از زمان پیروزی انقلاب تاکنون هر زمان که به دشمنان اعتماد کردیم دچار خسارت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شده و هر زمان که به خداوند اعتماد کردیم پیروز و عزتمند شده‌ایم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: به میزانی که بتن بر پایه‌های تاسیسات هسته‌ای ریختیم تحریم‌های آمریکا محکم‌تر و سخت‌تر شد و کسانی که در این زمینه به آمریکا‌ها اعتماد کردند، بازنده شدند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: عده‌ای برای مذاکره با مستکبران تلاش بسیاری کردند اما امروز از ارائه نتایج مذاکرات واهمه دارند این مهم در حالی است که همراهی بیشتر با آنها، تحریم‌های بیشتر را در پی داشت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار