سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:
کد خبر: ۴۶۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 27 July 2017
به گزارش تابناک : مجید جلالی در  نشست خبری پیش از بازی پیکان - پدیده، اظهار داشت: ما با اطمینان، اعتمادبه‌نفس و امیدواری خیلی زیاد این فصل را شروع می‌کنیم. سال گذشته، تیمی بودیم که نگران آینده بودیم، اما الان نگاه امیدوارانه‌تری داریم. امیدوارم طوری بازی کنم که باعث سربلندی خودمان، باشگاه و فوتبال‌دوستان شویم. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم.

وی ادامه داد: می‌دانید ما در فصل نقل‌وانتقالات از سهمیه خود استفاده کامل نکردیم و تنها سه بازیکن از لیگ برتر، یک بازیکن از لیگ دو و ۱۴ بازیکن جوان به لیست‌مان اضافه کردیم. احتمالاً تا هفته آینده دو بازیکن خارجی از آفریقا به تیم ما اضافه می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: برای بازی اول کاملاً دوران آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و با شوق و انگیزه بسیار خوبی کار خود را انجام دادیم. بازیکنانم بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستند تا توانایی‌های خود را اثبات کنند.

جلالی در مورد از دست دادن گادوین منشا و سیامک نعمتی گفت: نکته مهمی که در فصل گذشته در تیم ما وجود داشت این بود که ما ۳۹ گل به ثمر رساندیم. اگر اشتباه نکنم ۲۱ گل از گل‌های ما را این دو بازیکن به ثمر رساندند و روی  ۹ گل هم پاس گل دادند. با محاسبه این اعداد متوجه می‌شوید منشا و نعمتی از ۳۹ گل در ۳۰ گل تأثیر مستقیم داشتند، اما به هر جهت دیگر این نفرات را نداریم و سعی کردیم بازیکنان جدیدی را به عنوان جانشین آنها جذب کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: ما مهدی مؤمنی را از استقلال خوزستان و سعید صادقی را از خونه به خونه به خدمت گرفتیم  و به دنبال جذب دو بازیکن خارجی هم هستیم تا هرچه زودتر این نفرات را با تیم هماهنگ‌تر کنیم و با روش بازی پیکان وفق بدهیم. با وجود این شرایط همان‌طور که گفتم ما نسبت به سال گذشته در این مقطع امیدوارتر هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص رعایت سقف قرارداد در این باشگاه گفت: ما سقف قرارداد نداریم، اما با اطمینان  می‌گویم قرارداد بازیکنان و بودجه باشگاه ما کاملاً متوسط است. سیاست باشگاه از فصل گذشته بستن تیمی معقول و منطقی بوده است و حتی امسال در فصل نقل‌وانتقالات این روش را به کار گرفتیم. باشگاه بودجه خوبی را روی کار پایه گذاشته و به همین دلیل است که ۱۴ بازیکن از تیم‌های پایه جذب تیم ما شدند.

جلالی ادامه داد: تیم‌های پایه ما از کادر مربیگری خوبی بهره می‌برند و به خوبی مدیریت می‌شوند. مجموع این شرایط باعث شده است تا تیم پیکان خرج اضافه‌ای نداشته باشد و از ثمرات خود استفاده کند.
 
وی در خصوص عدم صدور مجوز بازی نفرات جدید این تیم اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: فکر می‌کنم قرارداد همه بازیکنان ما ثبت شده است. تا آنجایی که می‌دانم از 144 بازیکن جوان ما شش نفرشان قرارداد خود را ثبت کرده‌اند و نفرات باقیمانده نیز امروز این کار را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سؤال که پیکان با وجود بدهی 50 میلیونی با تیم‌هایی که بدهی‌های زیادی دارد مقایسه شده است و کارت بازیکنان این تیم صادر نشده است به نظر او این شرایط عادلانه است، عنوان کرد: همه ما که در فوتبال هستیم انتظاراتی از متولیان این رشته داریم و توقع داریم که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ رفتار عادلانه‌ای با  تیم‌ها داشته باشند، ما قبول داریم برخی تیم‌ها به دلیل هواداران زیاد شرایط ویژه‌ای دارند، اما ما که در فوتبال هستیم آن را در نظر نمی‌گیریم و توقع رفتاری عادلانه را داریم. تا جایی که می‌دانم حداقل در فصل گذشته این مسئله تا حدود زیادی رعایت شد و امیدوار هستیم در این فصل نیز تداوم داشته باشد.

جلالی در پایان با اشاره به شرایط بختیار رحمانی گفت: اگر تمرینات این فصل ما را دنبال کرده باشید، با من هم‌عقیده  خواهید بود که بختیار این فصل، فصل فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. رحمانی با شوق و انگیزه زیادی در تمرینات کار می‌کند و از خودش هم توقعات بالایی دارد.





منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار