معاون امور اقتصادی استاندار قزوین خواستار توجه به حوزه ‌گردشگری استان قزوین در طرح‌های بنیاد برکت شد.
کد خبر: ۴۶۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 24 July 2017
منوچهر حبیبی بعد ازظهر امروز در جلسه بررسی طرح‌های بنیاد برکت که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: براساس آمارها بنیاد برکت اعتبار 100 میلیارد تومانی برای طرح‌های استان قزوین در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی کرده است.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی که طرح‌های مهم اقتصادی، تولیدی و رفاهی دارند باید هر چه سریعتر ظرفیت‌ها را شناسایی کرده و اقدامات لازم برای استفاده از اعتبارات بنیاد برکت را انجام دهند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین تصریح کرد: تاکنون 11 دستگاه‌ اجرایی استان طرح‌های پیشنهادی برای مشارکت بنیاد برکت اعلام کرده‌اند که این طرح‌ها باید از ابعاد مختلف بررسی شده و تصمیمات لازک اتخاذ شود.

حبیبی با اشاره به برخی طرح‌های مهم در استان عنوان کرد: مجتمع گلخانه‌ای 1000 هکتاری، مجتمع‌های آبزی‌پروری، طرح آبگرم یله‌گنبد، بیابان‌زدایی و آبرسانی به روستاها از جمله طرح‌هایی بوده که می‌توان با مشارکت بنیاد برکت به بهره‌برداری رساند.

وی ادامه داد: استان قزوین در حوزه گردشگری از ظرفیت ویژه‌ای برخوردار بوده اما میزان سرمایه‌گذاری در این بخش چشمگیر نبوده که از همین رو در طرح‌های بنیاد برکت باید به حوزه گردشگری توجه جدی صورت گیرد.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوی، احداث مسکن ویژه مددجویان، ساخت مدرسه در مناطق محروم و تکمیل واحدهای تولیدی نیمه‌تمام را از جمله طرح‌های پیشنهادی برای اعتبارات بنیاد برکت عنوان کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار