مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: سازمان بهزیستی استان قزوین به بیش از ۳۰ هزار مددجو اصلی و ۹۹ هزار خانواده مددجو خدمت ارائه می‌کند.
کد خبر: ۴۶۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 23 July 2017
علیرضا وارثی صبح امروز در شورای اداری استان قزوین که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان بهزیستی و جمعی از مدیران و معاونان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مسائل و مشکلات جامعه در زندگی افراد موثر بوده که در همین راستا باید راهکار مناسب برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بکارگیری شود.

وی بیان کرد: اگر در جامعه‌ای نظام‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دچار تعلل شوند آسیب اجتماعی در پی خواهد داشت که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در چند قطب اساسی از جمله خانواده، دولت و اصحاب رسانه صورت می‌گیرد چراکه دولت بدون همراهی مردم و رسانه در انجام طرح‌ها و ارائه خدمات با مشکل مواجه خواهد شد.

وارثی با بیان این‌که سازمان بهزیستی بیش از 150 خدمت و وظیفه را ارائه می‌دهد، عنوان کرد: سازمان بهزیستی قزوین به بیش از 30 هزار مددجو اصلی و 99 هزار خانواده مددجو خدمت ارائه می‌کند. براساس ارزیابی‌ها از سال 95 سازمان بهزیستی مکلف به ساماندهی بیماران روانی مزمن شده و در این زمینه اقدامات ویژه‌ای انجام داده است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: پوشش 100 درصدی cbr روستایی و آغاز به کار طرح شهری و همچنین ایجاد 573 شغل پایدار از جمله اقدامات سازمان بهزیستی استان قزوین است.

وارثی گفت: توسعه اورژانس اجتماعی در استان قزوین در دستور کار بوده که با حضور وزیر کار تمام شهرستان‌های استان قزوین به اورژانس اجتماعی مجهز می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اهمیت ساماندهی کودکان کار گفت: با انجام مشاوره‌های هدفمند از بروز 35 مورد خودکشی در استان جلوگیری به عمل آمد. غربالگری بینایی برای 48300 کودک انجام شد که 240 نفر با مشکلات بینایی شناسایی شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار