مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دوره تخصصی آموزشیار قرآنی ویژه افسران نیروی انتظامی استان از فردا در قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۴۶۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 22 July 2017
جواد قلی پور در گفتگو با خبرنگار اظهارداشت: به منظور تربیت آموزشیاران قرآنی برگزاری دوره های تخصصی برای گروههای مختلف پیش بینی شده که اجرا می شود.

وی افزود: در این دوره حدود ۴۰ نفر در آزمون های تخصصی قرآنی شرکت کردند که تعداد ۲۵ نفر از افسران نیروی انتظامی استان امتیاز لازم را کسب کردند که در دوره تخصصی آموزشیار قرآنی شرکت خواهند کرد.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان یادآورشد: این دوره از ۳۱ تیرماه لغایت هفتم مردادماه از ساعت ۸.۳۰ دقیقه صبح تا ۱۶.۴۵ دقیقه در محل تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

قلی پور تصریح کرد: این دوره تخصصی شامل کلاس های روخوانی، روان خوانی، قرائت، روش تدریس، احکام و آداب تلاوت و سبک زندگی قرآنی است و توسط استادان برجسته استان دکتر بهرامی و استاد رفعتی برگزار می شود.

وی گفت: در دوره قبلی بیش از ۱۶۰ نفر در آزمون شرکت کردند و ۸۰ نفر برای حضور در دوره آمزوشی انتخاب شدند که به آنها گواهینامه آموزشیاری اعطا شد.

قلی پور اظهارداشت: همچنین طرح استعدادیابی قران ویژه نوجوانان ۹ تا ۱۸ سال در روز جمعه ما بین ۱۵۰ نفر از علاقمندان برگزار شد و تعداد ۶۰ نفر برای گذراندن کلاس های تخصصی و اردوی ۷ ماه انتخاب شدند.

وی بیان کرد:برای مابقی استعدادهای علاقمندی که ثبت نام کرده اند کلاس های آمادگی تخصصی برگزار خواهد شد تا برای سال آینده در اولویت قرار گیرند.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: همچنین جلسه تقدیر از دست اندرکاران و مجریان «طرح با قرآن در رمضان» ساعت ۱۱.۳۰ دقیقه سوم مرداد ماه در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این مراسم از ۱۴ تن از اساتید برجسته قرآنی و ۴۰ نفر از فعالان منتخب قرآنی مسجد آمنه خاتون تجلیل خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار