مدیرکل حج و زیارت استان قزوین از اعزام ۱۲۰۰ زائر استان قزوین به حج تمتع خبر داد.
کد خبر: ۴۶۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 22 July 2017
علیرضا کلانتری در گفت‌و گو با خبرنگار در قزوین، اظهار داشت: حج تمتع امسال از استان قزوین بیش از 1200 نفر اعزام می‌شوند که 54 درصد را مردان و 46 درصد را زنان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین با اشاره به تعداد کاروان‌های اعزامی حجاج استان قزوین خاطرنشان کرد: حجاج استان قزوین در قالب 9 کاروان که 5 کاروان مدینه‌قبل و 4 کاروان مدینه‌بعد بوده برای اعمال حج تمتع به کشور عربستان اعزام می‌شوند.

کلانتری با بیان این مطلب که مردم استان قزوین از نام‌نویسی حج تمتع استقبال بسیار خوبی داشته‌اند، عنوان کرد: علیرغم برخی حواشی در زمینه حج تمتع و موضوعات مطرح شده خوشبختانه مردم استان قزوین استقبال خوبی داشته و نخستین کاروان 11 مرداد ماه اعزام و آخرین کاروان از استان قزوین 3 مهر ماه به استان بازمی‌گردند.

وی ادامه داد: با توجه به تفاوت شرایط حج سال جاری با سال‌های گذشته لازم است مدیران کاروان‌ها زائرین را قبل از اعزام نسبت به این شرایط توجیه نموده و با فعالیت بیشتر کمبودها و نارسایی‌های که ممکن است در طول سفر پیش آید را جبران کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین خاطرنشان کرد: حجاج باید در زمینه آمادگی روحی و علمی خود پیش از آغاز سفر پرخیر و برکت حج اقدام کرده و درباره ابعاد مختلف سفر اطلاعات لازم را کسب کنند.

کلانتری گفت: تمهیدات لازم در زمینه بهداشتی و درمانی برای حجاج در نظر گرفته شده و مقدمات برگزاری حج تمتع باشکوه با همت مسئولان کشور فراهم شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار