رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات قابل توجه مؤسسات مالی و اعتباری، آن را زنگ خطر جدی برای اقتصاد دانست.
کد خبر: ۴۶۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 19 July 2017
داود محمدی در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: مشکلات قابل توجه مؤسسات مالی و اعتباری، زنگ خطر جدی برای اقتصاد کشور محسوب می‌شود و ضرورت ساماندهی هرچه سریع‌تر وضعیت اقتصادی را گوشزد می‌کند.

وی افزود: کمتر روزی است که اخبار مربوط به مشکلات صندوق‌های بازنشستگی، مؤسسات مالی و اعتباری همچون کاسپین، ثامن ‌الحجج، آرمان و طرح پردیسبان، که هر کدام جمعیت قابل توجهی را درگیر کرده است، شنیده نشود که همگی ریشه در مسائل اقتصادی دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از دولت دوازدهم خواست ضمن هدف قرار دادن اقتصاد و اشتغال؛ نیروهای اصیل و کارآمد را به کار بگیرد و بر توسعه پایدار و قانونمند تکیه کند.

محمدی خاطرنشان کرد: در این صورت زمینه ایجاد یک حکمرانی خوب که بتواند باری از دوش مردم کشورمان بردارد و به دغدغه‌های مردم پاسخ دهد، فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حوزه صنعت به ویژه در استان صنعتی قزوین با وجود بیش از ۳ هزار واحد تولیدی و صنعتی وضعیت مناسبی ندارد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در پی اعمال تحریم‌های ظالمانه از سوی دولت‌های استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران، بسیاری از واحدهای صنعتی و کارخانه‌های استان قزوین با مشکلات عدیده روبه‌رو شده‌اند که این موضوع، آسیب به کارگران و اشتغال را در پی داشته است.

محمدی بیان کرد: بسیاری کارگران کارخانه‌های استان یا بر اثر تعدیل نیرو بیکار شده‌اند یا بین دو تا ۳۰ ماه حقوق نگرفته‌اند.

وی ادامه داد: حل این مشکل نیازمند تمرکز، جدیت، همدلی و تشکیل کارگروه مستقل و ویژه است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار