سفیر ایران در فیلیپین گفت: با شناسایی نیازها و توانمندی‌های دو کشور امکان صادرات بیش از یک میلیارد دلار انواع محصولات به فیلیپین وجود دارد.
کد خبر: ۴۶۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 19 July 2017
محمد تنهایی پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار قزوین اظهار داشت: خوشبختانه دو کشور ایران و فیلیپین از جایگاه مطلوبی در حوزه روابط اقتصادی برخوردار هستند که از این ظرفیت باید استفاده بهینه صورت گیرد.

سفیر ایران در فیلیپین بیان کرد: با توجه به حجم بالای ساختمان‌سازی در کشور فیلیپین از ظرفیت صادرات انواع مصالح می‌توان استفاده کرد که استان قزوین نیز در این زمینه ظرفیت مناسبی دارد. با شناسایی نیازها و توانمندی‌های دو کشور امکان صادرات بیش از یک میلیارد دلار انواع محصولات به فیلیپین وجود دارد.

تنهایی عنوان کرد: تجار و سرمایه‌گذاران ایرانی می‌توانند در حوزه صنعت راه، ساختمان‌سازی و مصالح سرمایه‌گذاری کرده و در جهت رونق اقتصادی کشور تلاش کنند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه روابط اقتصادی بین‌المللی خاطرنشان کرد: تجار فیلیپینی نسبت به توسعه روابط بین‌الملل مشتاق بوده و تمایل به گسترش همکاری‌های اقتصادی با ایران دارند. حوزه گردشگری نیز باید در توسعه روابط مورد توجه قرار گیرد و در اولویت باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار