معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: از ملاک های ارزیابی فرمانداران و بخشداران استان در سال جاری عملکرد آنها در حوزه تقویت سرمایه اجتماعی و توجه به احزاب است.
کد خبر: ۴۶۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 18 July 2017
سید سعید شاهرخی در دومین همایش فرمانداران و بخشداران استان که روز دوشنبه در محل استانداری برگزارشد بیان کرد: انتظار مردم از مسئولان و مدیران بعد از انتخابات جدیت و تلاش  بیشتر درخدمت رسانی است که این کار سرمایه اجتماعی را که از برنامه های اصلی دولت و وزارت کشور است تقویت می کند.

وی افزود: کاهش آسیب های اجتماعی به صورت جدی در دستور کار وزارت کشور است و در این راه باید زمینه ارتقاء سرمایه های اجتماعی را با کمک سازمانهای مردم نهاد فراهم کنیم که ازفرمانداران و بخشداران انتظار می رود با حمایت لازم برای بسترسازی مناسب در فعالیت سازمانهای مردم نهاد اقدام کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: تقویت احزاب از دیگر مسائل مورد توجه وزارت کشور و استانداری است که در این خصوص باید از نقطه نظر و دیدگاه همه گروه ها و جناحها استفاده کرد و ما نیز در استان به نبال راه اندازی خانه احزاب هستیم.

شاهرخی با تاکید بر برگزاری سلسله نشست ها با فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در شهرستانها تصریح کرد: باید فضای گفتگو در میان گروه های مختلف تقویت شود و در این راستا تقویت انجمن های صنفی و استفاده از توان و ظرفیت بانوان، جوانان و هنرمندان مورد تاکید است.

وی با ارائه گزارشی از شاخص های امنیتی استان و شهرستان ها اظهارکرد: استان قزوین در سطح کشور از وضعیت امنیت خوبی در مقایسه با سایر استان ها برخوردار است و از امسال شاخصهای امنیتی شهرستان ها ارزیابی خواهد شد.

شاهرخی در این جلسه از نتایج انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گزارشی تحلیلی ارائه کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار