نمایشگاه خوشنویسی آثار «ایمان حمیدی» در نگارخانه حوزه هنری قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۴۶۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 17 July 2017
نمایشگاه خوشنویسی آثار «ایمان حمیدی» روز یکشنبه با حضور؛ استاد علی فخاری، استاد علی اکبر پگاه و جمعی از علاقه مندان در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین دایر شد.

در این نمایشگاه ۲۲ اثر ارزشمند «نستعلیق و شکسته نستعلیق» با موضوع و محتوای: روایات، اشعار عرفانی و کلام بزرگان به نگارش درآمده است.

ایمان حمیدی در حاشیه این مراسم گفتگو با خبرنگار گفت: مشوق اصلی من در کار هنری به ویژه خوشنویسی، پدرم استاد مجید حمیدی بوده که از پیشکسوتان نقاشی قزوین است، از سال ۱۳۸۳ خوشنویسی را بصورت مبتدی شروع و از سال نود زیر نظر اساتید قزوین به شکل حرفه ای ادامه دادم.

وی افزود: در این سال ها از محضر استادانی چون؛ میرحیدر موسوی، سید علی فخاری، ابوالقاسم یزدی و خانم همایی بهره مند شدم و امروز پس از سال ها بنا به تشویق استادان، آثارم را به معرض دید علاقه مندان قرار داده ام تا علاوه بر ایجاد انگیزه بیشتر برای خودم، مشوقی برای هنرمندان جوان و همسالان نیز باشم.

وی یادآور شد: این نمایشگاه به همت حوزه هنری و با همکاری دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان قزوین(مکس)، انجمن خوشنویسان و موسسه تبلیغاتی آذر برگزار شده با توجه به اینکه بخشی از عواید حاصل از فروش آثار برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان اختصاص خواهد یافت، از خداوند می خواهم تا در ادامه مسیر به ویژه در عرصه های ملی یاری رسانم باشد.

علاقه مندان می توانند از ۲۲ تا ۳۰ تیرماه جاری همه روزه از ساعت: ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار