فرماندار شهرستان قزوین گفت: اعتبارات ۶۱ میلیارد تومانی عمرانی در شهرستان با اولویت تامین آب شرب، کشاورزی، راه روستایی و تکمیل طرح های نیمه تمام توزیع می شود.
کد خبر: ۴۶۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 17 July 2017
سید علی موسوی در جلسه آموزشی منتخبان شوراهای روستایی بخش مرکزی قزوین که روز یکشنبه در فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: دو انتخابات مهم را پشت سرگذاشتیم و مردم با مشارکت گسترده حماسه ای دیگر خلق کردند که جای تشکر دارد.

وی افزود: مشارکت روستاییان نیز در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها قابل توجه بود ما عده ای همچنان هجمه های خود را ادامه می دهند و به دولت و مسئولان می تازند.

موسوی تصریح کرد:برگزیده شدن شما منتخبان روستایی نشان می دهد نظام به نهادهای مردمی اعتقاد و باور عملی دارد و در تصمیم گیری و تصمیم سازی با اتکا به مردم جدی است.

فرماندار قزوین تصریح کرد: دولت روحانی نشان داده هم شورا باور و هم شورا یاور است و دنبال شعار و رفع تکلیف نیست و شما نیز باید این فرصت را مغتنم شمرده و با مشارکت خود در امور به آبادانی روستاها کمک کنید.

وی اضافه کرد: امروز با پایان انتخابات و تعیین دولت دوازدهم همه بایدرقابتها رابه رفاقت تبدیل کنیم و دست بدست هم برای پیشرفت استان و کشور گام برداریم.

موسوی گفت: امروز دیگر وقت جدل و به حاشیه بردن دولت نیست و باید دنبال کار مردم باشیم و با حمایت از دولت اجازه دهیم کارها شتاب گیرد.

فرماندار قزوین یادآورشد: امیدواریم دولت جدید تشکیل شده و کار خدمت به مردم را در اولویت قرار دهد.

اعتبارات عمرانی شهرستان قزوین ۵۰ درصد افزایش یافت

موسوی اضافه کرد: در سال گذشته اعتبارات عمرانی شهرستان قزوین ۴۳ میلیارد تومان بود که امسال با افزایش ۵۰ درصدی این میزان به ۶۱ میلیارد تومان رسیده است.

وی گفت: در توزیع اعتبارات عمرانی اولویت بندی کرده ایم تا بتوانیم این منابع را در امور مهم و نیازهای اساسی شهرها وروستها بکار گیریم و هزینه کنیم.

فرماندار قزوین یادآورشد: متاسفانه دربرخی شبکه ها شایع کرده اند که روستاهایی که به دکتر روحانی رای نداده اند از اعتبارات و طرح های عمرانی محروم خواهند شد که با تکذیب قاطع این حرف نادرست اعلام می کنیم این کار تخریب دولت است.

وی بیان کرد: همه کسانی که به دولت فعلی رای داده اند و یا به سایر نامزدهای محترم گرایش داشته اند امروز برای ما محترمند و به هیچ وجه قرار نیست با دودستگی مسیر توسعه استان دچار خدشه و شایعه سازی شود.

موسوی اظهارداشت:اعتبارات عمرانی شهرستان بااولویت آب شرب، آب کشاورزی، راه روستایی و تکمیل پروژه های نیمه تمام توزیع و هزینه خواهد شد.

در ادامه این جلسه کریم حبیبی انبوهی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین در خصوص آشنایی منتخبان شوراهای روستایی با قوانین شورا، راههای شناسایی ظرفیت اشتغال و کارآفرینی و روش های نوین مدیریت روستایی سخن گفت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار