معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت: در سال گذشته ۷۰ اثر از قزوین به جشنواره کشوری تولید محتوای الکترونیکی راه یافت.
کد خبر: ۴۵۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 12 July 2017
اولین نشست هماهنگی رابطان هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی مناطق استان با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی قزوین در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش قزوین برگزار شد.

خیراله رحمانی در این جلسه گفت: رسیدن به اهداف ارتقاء کیفیت آموزشی در حوزه های مختلف آموزش و پرورش در گرو داشتن محتوای به روز و مورد علاقه مخاطبان است.

وی افزود: جشنواره تولید محتوای الکترونیکی بستری مناسب جهت نمایش توانمندی های همکاران و دانش آموزان در تولید محتوای مورد نیاز دانش آموزان و همکاران است.

رحمانی با اشاره به سبک های یادگیری دانش آموزان اضافه کرد: با توجه به اینکه بیش از ۷۵ درصد یادگیری از طریق بصری انجام می شود لذا برنامه ریزی در زمینه تهیه محتواهای چندرسانه ای به عنوان یکی از سیاست های این حوزه که در اسناد بالادستی خصوصاً سند تحول بنیادین نیز به آن اشاره شده است همواره مورد توجه است.

دبیر جشنواره هشتم تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته ۷۰ اثر از استان به مرحله کشوری راه یافتند و یازده اثر حائز رتبه های اول تا سوم کشوری شدند، انتظار می رود امسال با تمهید مقدمات انجام شده شاهد افزایش صد در صدی در مرحله کشوری باشیم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: آثار فرهنگیان تا دهم آبان توسط نواحی و مناطق دریافت گردد و تمامی آثار رسیده جهت ارزیابی به دبیرخانه استان ارسال شود.

در این جلسه بر تعامل هرچه بیشتر رابطین با دبیر جشنواره و تلاش در ثبت نام حداکثری فرهنگیان و دانش آموزان از طریق سامانه تأکید شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار