اتاق بازرگانی قزوین با دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ با گرایش ۲۰۱۵ به عنوان اولین اتاق کشور مسیر خود به سمت سند استراتژیک و مدیریت متعالی را آغاز کرد.
کد خبر: ۴۵۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 12 July 2017
اتاق بازرگانی، صنایع؛ معادن و کشاورزی قزوین پس از شش ماه ارزیابی و پایش فرایندها توانست برای اولین بار در کشور گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ با گرایش ۲۰۱۵ را دریافت کند.

نوید خیبری مدیر پروژه طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در جلسه اعلام نهایی دریافت گواهینامه که عصر سه شنبه در اتاق بازرگانی قزوین برگزارشد اظهارداشت: این موفقیت و دستاورد مهم می تواند آغاز حرکتی هدفمند به سمت مدیریت پویا و نوین در کار باشد.

وی افزود: دریافت این گواهینامه پس از شش ماه پایش فرایندهای اتاق بازرگانی قزوین در بخش های مختلف صورت گرفته و ۲۷ فرآیند در قالب شش فرآیند تخصصی مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته و پس از اصلاح معایب عملیاتی شده است.

خبیری تصریح کرد: این دستاورد در گام اول بیانگر توان تخصصی این اتاق برای حرکت در مسیر تعالی و پیشرفت های آتی است و شما قادر خواهید بود به سمت مدل های تعالی و «ای پی ام» حرکت کنید.

وی اضافه کرد: اصل این استاندارد در مسیر رضایت مشتری است و یکی از بهترین دستاوردهای این نوع گواهینامه ها این است که شما باید از این پس نیز رضایت مراجعان و مشتریان خود را جلب و حفظ کنید.

خبیری تصریح کرد: ترویج فرهنگ سنجش رضایت مندی مشتریان و ارباب رجوع باید در اتاق بازرگانی قزوین با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد و شاید نگهداری شرایط ایزو ۹۰۰۱ از این پس برای شما سخت تر از دریافت آن باشد.

وی یادآورشد: مشتریان، ارزان ترین مشاوران هر سازمان و اداره و نهاد و حتی بخش خصوصی هستند و اگر در استفاده از ایده و نظر و انتقاد آنها غفلت کنیم آسیب خواهیم دید و باید در آینده هزینه های بیشتری را در این عرصه متحمل شویم.

خبیری گفت: با دریافت این گواهینامه سنگ بنای مدیریت استراتژیک در اتاق بازرگانی قزوین نهاده شد و برای آینده مسیر تعالی نیز هموار شده است.

وی بیان کرد: مشاهده تعهد مدیریتی در این اتاق و تیم همراه بستر خوبی برای حرکت به سمت تعالی را فراهم کرده وامیدواریم پس از دریافت این گواهینامه شاهد خدمات کیفی تر این بخش باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار