مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در صورت همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان بانک‌های عامل با راه‌اندازی ۱۵۰ واحد صنعتی زمینه اشتغال ۶ هزار و ۶۷۰ نفر فراهم می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 10 July 2017
حمیدرضا خانپور صبح امروز در جلسه شورای معاونان با تأکید بر اطلاعرسانی دقیق و جامع برای ثبت نام این طرح‌های  صنعتی ‍‍‍در ‍‍سامانه بهین‌یاب اظهار داشت: رشد بی‌سابقه و استقبال خوب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در طول یک سال گذشته حرکت رو به جلو چرخه تولید، مسئولیت و پیگیری خدمات‌رسانی به  واحدهای صنعتی را مضاعف کرده و تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل صنعتگران و کارآفرینان گام برداریم.

وی با اشاره به فعال بودن 150 طرح صنعتی در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان قزوین عنوان کرد: همان کنون 100 طرح صنعتی در مرحله نصب سوله و 50 طرح صنعتی در مرحله نصب ماشین‌آلات و تجهیزات با سرمایه‌گذاری 4 هزار و 400 میلیارد ریال هستند.

خانپور اضافه کرد: در صورت همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان بانک‌های عامل با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال 6 هزار و 670 نفر فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین بیان کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی این طرح‌های صنعتی  تا پایان سال بیش از 100 واحد صنعتی به مرحله تولید آزمایشی و فعالیت رسمی می‌رسند.

خانپور بیشترین آمار واحدهای صنعتی فعال در مرحله نصب سوله و ماشین‌آلات در شهرک‌های صنعتی لیا، کاسپین و آراسنج مستقر عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: 150 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 40 درصد در مرحله نصب  سوله و ماشین‌آلات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعالیت می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار