مدیر کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمانشاه از ساماندهی تمامی جاده های در آستانه شروع موج اول سفرهاي تابستاني خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴ 10 July 2017
به گزارش خبر گزاری تابناک به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمانشاه: مهندس بهمن خسرواني گفت: با فرا رسيدن فصل تابستان و شروع دور اول سفرهاي تابستاني كليه جاده هاي سراسر استان جهت تأمين رفاه حال مسافرين ساماندهي و مشكلات و نواقص موجود مرتفع شد.

وي افزود: در همين راستا بيش از هفت هزار و 150 متر مكعب ريزش برداري شده كه بيشترين حجم عمليات در اين خصوص به شهرستان پاوه و پس از آن به شهرستان هاي سنقر و جوانرود اختصاص داشته است.

خسرواني همچنين از اصلاح چهار هزار و 300 چاله موجود در سراسر استان، شانه سازي 43 كيلومتر از  راه ها،22 كيلومتر اصلاح شيب شيرواني و تيغه زني و آزادسازي 638 كيلومتر از حريم راه ها خبر داد و افزود: طي اقدامات صورت گرفته در ماه گذشته 31 كيلومتر پيچ حادثه خيز در استان شناسايي و با ترانشه برداري اصلاح شد كه بديهي است اين امر تأثير بسزايي در كاهش تلفات و تصادفات جاده اي خواهد شد و گفتني است كه بيشترين اصلاحات با 27 كيلومتر مربوط به شهرستان روانسر بوده است.

وي در ادامه تصريح كرد: لكه گيري بيش از پنج هزار و 740 متر مربع با صرف دو هزار و 369 تن آسفالت ، تسطيح و رگلاژ 441 كيلومتر از شانه راه ها، پاكسازي و تنظيم بيش از 500 كيلومتر قنو و پاكسازي بيش از 46 كيلومتر از شانه راه ها از نخاله هاي ساختماني موجود از ديگر اقدامات عوامل راهداري اين اداره كل بوده ، ضمن اينكه طي ماه اخير بيش از هفت هزار و 517 تن آسفالت و حدود 376 تن قير صرف ساماندهي جاده هاي استان گرديده كه از اين ميزان بيشترين سهم به شهرستان پاوه اختصاص داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار