مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: همزمان با آغاز سفرهای تابستانی، این سازمان برای جابه جایی مسافران سرویس دهی ویژه خود را آغاز کرده است.
کد خبر: ۴۵۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 09 July 2017
به گزارش تابناک : محمدرضا آقاباباگلیان اظهارکرد: شهر اصفهان با داشتن ۵ پایانه بسیار خوب سعی در جلب رضایت مسافران درون شهری و برون شهری دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر پایانه کاوه با ۱۲۰ مرکز شهری و استانی ارتباط دارد و مسافر می پذیرد و علاوه بر آن پایانه های صفه، جی، زاینده رود و صمدیه نیز سرویس دهی خوبی را به مسافران ارایه می کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: با توجه به اینکه شعار این سازمان «امنیت سفر و سفر ایمن» است و امنیت سفر یکی از دغدغه های مهم مسافران به شمار می رود، برای افزایش امنیت سفر و مسافران از هیچ تلاشی فروگذار نبوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فضای رقابتی خوبی برای پذیرش مسافران در بین شرکت های مسافربری مستقر در پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان به وجود آمده است.

آقاباباگلیان پیرامون رونمایی از سامانه «سناسفر» در شهر اصفهان اظهار کرد: این سامانه در واقع نخستین سامانه اطلاعات نمایش سرویس‌های سفر شرکت‌های مسافربری مستقر در پایانه‌ها به صورت آنلاین است به طوری‌که هر نفر پس از ورود به پایانه اطلاعات یک ساعت آینده سرویس‌های سفر برای آن قابل مشاهده است.

وی افزود: سامانه سناسفر دارای ۳ فاز اجرایی است، نخست، نمایش اطلاعات سفر، دوم، اعلان صوتی اطلاعات سفر قبل از حرکت، سوم، دسترسی شهروندان به این اطلاعات از طریق تلفن‌های گویا در پایانه که اکنون فاز اول آن به بهره‌برداری رسیده و فاز دوم تا عید نوروز و سپس فاز سوم آن در سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به جزئیات و برنامه‌های اجرای این سامانه تصریح کرد: مسافران با این سامانه می‌توانند زمان و مقصد حرکت را با عنوان شرکت‌های مربوط مسافربری به صورت برخط مشاهده کنند.





منبع : ایمنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار