رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از ابتدای آغاز فعالیت سامانه بهین‌یاب تاکنون ۲۳۲ واحد صنعتی در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۴۵۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 09 July 2017
علی پرزحمت عصر امروز در شورای بانک‌های استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: براساس آمارهای به دست آمده از آغاز  تاکنون 232 واحد صنعتی راکد و نیمه‌تمام در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی بیان کرد: از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان 168 واحد درخواست سرمایه در گردش و 47 واحد تقاضای سرمایه ثابت کرده‌اند که از این تعداد برای 145 واحد استعلام صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: بازدید، استعلام و پرسش‌نامه برای واحدها در اولویت بوده تا راستی‌آزمایی تسهیلات افزایش یافته و شاهد رونق تولید و اشتغال در استان باشیم.

پرزحمت عنوان کرد: براساس هماهنگی با مسئولان مربوط استعلام وضعیت واحدهای تولیدی حداکثر 48 ساعت زمان می‌برد که تاکنون 23 مورد جهت پرداخت مصوب شده است.

وی خاطرنشان کرد: با روند بررسی و پرداخت تسهیلات کنونی امیدواریم رتبه 3 ، 4 در پرداخت سال گذشته، امسال نیز حفظ شود و در این راستا مسئولان باید اقدامات جدی انجام دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون استان قزوین در زمینه سرمایه ثابت و سرمایه در گردش دارای رتبه 4 کشوری و در بخش معدن رتبه 3 کشوری را داراست.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار