استاندار قزوین گفت: دستگاه هایی که در جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری ضعیف عمل کرده و در جذب آن ناتوان باشند ضمن معرفی در رسانه ها سهمیه آنها به دیگر نهادها داده می شود.
کد خبر: ۴۵۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 08 July 2017
فریدون همتی در نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری که روز پنجشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با گذشت بیش از یکسال از این که برخی مدیران در جذب اعتبارات ضعیف عمل کرده اند گلایه مند هستیم و هیچ بهانه ای برای کم کاری را نمی پذیریم.

وی بیان کرد: یک زمان برای اجرای طرح مشکل اعتباری داریم و کارها متوقف می شود اما وقتی منابع مالی تامین شده است نباید در اجرا سستی کنیم.

همتی یادآورشد: اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهوری به استان از دستگاه هایی که در جذب و تخصیص منابع مالی مربوطه ناتوان هستند، سلب شده و به دستگاه‌هایی که توانمندی اجرا دارند واگذار می‌شود.

همتی افزود: بسیاری از پروژه‌ها در گذشته بدلیل نبود اعتبارات معطل مانده بود که در شرایط کنونی با تامین اعتبارات آنها دیگر هیچ بهانه ای برای کم کاری ندارم.

استاندار یادآورشد: دولت تدبیر و امید برای اتمام بسیاری از پروژه ها و حل مشکلات مردم در سفر به استان قزوین پنج هزار و۳۰۰ میلیارد ریال را برای سال جاری اختصاص داده اما متاسفانه بسیاری ازمدیران ودستگاه ها به دلیل کم کاری و کوتاهی هنوز نتوانسته اند این اعتبارات را جذب کنند.

استاندار قزوین تصریح کرد: به همه مدیران دستگاههای اجرایی استان اعلام می کنیم تا پایان تیرماه فرصت دارند نسبت به جذب اعتبارات سفر اقدام کنند در غیر این صورت این اعتبارات به خزانه بازگشت داده شده و در سال آینده نیز هیچ اعتباری در این بخش به دستگاه‌های ناتوان پرداخت نمی شود.

وی افزود:ادارات ورزش وجوانان، میراث فرهنگی، دانشگاه فنی مهندسی بویین زهرا، بسیج سازندگی، منابع طبیعی، برق منطقه ای زنجان، اداره اوقاف و امور خیریه، سازمان تجهیز و نوسازی مدارس، امور آب شهری، شهرداری قزوین، هلال احمر، سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی، صدا و سیما و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی باید تا 31 تیرماه نسبت به جذب اعتبارات مصوب اقدام کنند در غیر این صورت این اعتبارات به دستگاههای توانا در جذب تخصیص خواهد یافت.

استاندار از دستگاه‌هایی که در جذب اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان موفق عمل کردند از جمله دانشگاه علوم پزشکی، پارک علم و فنآوری، بهزیستی، آبفا و برق منطقه ای  قدردانی کرد.

در سفر رئیس جمهوری در مهر ماه سال ۹۵ به استان قزوین، ۹ هزار و ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش های مختلف استان اختصاص یافت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار