در بیانیه خانه مطبوعات استان قزوین به مناسبت روز قلم آمده است: روزنامه‌نگاران و نویسندگان جوانی در میانه‌ میدان جنگ نرم از حریم اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۴۵۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 08 July 2017
خانه مطبوعات استان قزوین به مناسبت "روز قلم" بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد: در این بیانیه آمده است: روز قلم، روز سوگند خدا و بنده‌اش به مبارک‌ترین ابزار هستی است. به قلم که کلمه‌ی خداست و سخنی پاکیزه قسم خورده که آنچه از سخن و راه حق وجود دارد، محکم و استوار خواهد ماند، چونان درختی که ریشه‌اش مستحکم است و شاخسار آن در آسمان‌ها همواره رویش‌های نوینی دارد.

امروز این کلمه‌ی طیبه و این درخت استوار را می‌توان به انقلاب اسلامی شبیه دانست که ریشه‌ی آن مستحکم و شاخسار آن در آسمان‌هاست؛ رویش‌های این کلمه‌ی پاک را نیز می‌توان در طلیعه‌ی پنجمین دهه از عمر انقلاب اسلامی مشاهده کرد.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: جوانانی که با آرمان‌های انقلابی خویش امروز در سوریه، عراق و یمن در راه دفاع از حرم جهاد می‌کنند و روزنامه‌نگاران و نویسندگان جوانی که در میانه‌ی میدان جنگ نرم از حریم اسلام و انقلاب دفاع می‌نمایند. 

قلم‌های مبارکی که به خدمت جبهه‌ی مقاومت آمده‌اند تا مظلومیت مسلمانان سوریه و عراق و فلسطین و لبنان و یمن را فریاد بزنند. امروز قلم‌های جوان به برکت انقلاب اسلامی روئیده‌اند تا یادآور سوگند خداوند به این کلمه‌ی پاک باشند، قلم‌هایی که دشمنان خبیث انقلاب در جهان و خیانتکاران لیبرال داخلی در برابر عزم و اراده مقدسشان به زانو درآمده‌اند.

این بیانیه عنوان می‌کند: خانه‌ی مطبوعات استان قزوین، امروز تبیین ویژگی‌های رسانه‌ی تراز انقلاب اسلامی را ضرورتی انکار ناپذیر می‌داند و به بهانه‌ی روز قلم و یادآوری سوگند الهی به کلمه‌ی پاک، بر بازگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی به‌عنوان بهترین راه شکوفایی فرهنگی تأکید می‌کند.

آنچه که می‌تواند امروز نسخه‌ای کامل از عمل به رسالت‌های رسانه‌ای ارائه کند، شناخت آرمان‌ها، اهداف و راه انقلاب اسلامی، هدف‌گیری این آرمان‌ها و داشتن عزمی بلند برای رسیدن به آنها، پایبندی به استقلال همه جانبه کشور به ویژه استقلال سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، شناخت دشمن و خطر نفوذ او و مقابله با نقشه‌های او و رعایت کامل تقوای سیاسی و دینی است.

این بیانیه در پایان تاکید می‌کند: شایسته است، امروز روزنامه‌نگاران و اصحاب قلم کنار یکدیگر بنشینند و جمع‌های صمیمی خویش را تشکیل دهند و به این راهکار انقلابی بیندیشند که به گفته امام راحل در دور هم نشستن همین نیروهای انقلابی برکات فراوانی نهفته است.

خانه مطبوعات استان قزوین فرارسیدن روز قلم را بر تمامی اصحاب رسانه و اهالی قلم و هنرمندان این حوزه تبریک عرض می‌کند و از خداوند توفیق همه‌ی آنان را در خدمت به اسلام و انقلاب آرزومند است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار