مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: فن بازار منطقه‌ای قزوین جزء فعالترین فن بازارهای کشور بوده که با هدف فراهم کردن بستر مناسب برای ایجاد و توسعه مبادلات و تعاملات در سطح ملی، منطقه‌ای و بین المللی تشکیل شده است.
کد خبر: ۴۵۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 08 July 2017
حمیدرضا خانپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هشتمین نشست سراسری فن‌بازارهای کشور با حضور معاون صنایع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران‌، رئیس سازمان ستنا و مدیران فن‌بازارهای 16 استان در شیراز برگزار شد.

وی افزود: این دوره از نشست‌های سراسری فن بازارهای منطقه‌ای با حضور کارگزاران 16 فن بازار منطقه‌ای و با رویکرد تبادل اطلاعات و ارائه تجربیات از طریق فعالسازی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فناوراوانه استان و نقش‌آفرینی جهت رونق فضای کسب و کار و مبادلات فناورانه در همکاری متقابل با مرکز فن بازار ملی ایران در سال 95 رتبه دوم در بین فن بازارهای منطقه‌ای کشور را احراز کرد.

خانپور تصریح کرد: فن بازار منطقه‌ای قزوین جزء فعالترین فن بازارهای کشور بوده که با هدف فراهم نمودن بستر مناسب برای ایجاد و توسعه مبادلات و تعاملات در سطح ملی، منطقه‌ای و بین المللی و شبکه سازی و تحت پوشش قرار دادن تمام اطلاعات و اخبار در حوزه‌های عرضه و تقاضای فناوری تشکیل شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به مزیت اصلی فن بازار منطقه‌ای خاطرنشان کرد: مزیت اصلی فن‌بازار، رونق بازار فن آوری در کشور است که شناسایی شرکت‌های دارای پتانسیل فناوری و دانش بنیان در بخش صنعت در سه محور کلی صنایع کوچک، خوشه‌ها و پیمانکاری فرعی که پیوندی بین صنایع بزرگ و کوچک هست فعالیت می‌کنند.

وی گفت: در هشتمین نشست سراسری فن‌بازارهای منطقه‌ای که  در استان فارس برگزار شد، 3 فن بازار منطقه‌ای خوزستان، قزوین و فارس به ترتیب رتبه اول تا سوم فن بازار برتر را به خود اختصاص دادند. دفتر فن بازار منطقه‌ای در قزوین در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین راه اندازی و به بهره برداری رسید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار