مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه ما از کسی طلبکار نیستیم و این مهم به صورت خیرخواهانه از طرف افراد صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: رهبری هر سال مبلغی را به ستاد دیه کمک می‌کنند که امسال نیز با عنایت ایشان 313 میلیون تومان به ستاد
کد خبر: ۴۵۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 05 July 2017
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه امسال مسوولان استانی وعده‌های خود را در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد عملی نکردند، گفت: هیات‌های مذهبی توانستند با کمک‌های خود چهار نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد کنند.

به گزارش فارس، یدالله روحانی‌منش در خصوص عدم تحقق وعده‌های برخی از خیرین که سال گذشته تعهد کرده بودند، اظهار کرد: به طور کلی مجموعه‌ سازمان‌های دولتی تعهداتی را که وعده داده بودند را پرداخت نکردند.

وی با تاکید بر اینکه همه وعده‌های مردمی امسال به طور کامل محقق شد، افزود: متاسفانه برخی از این افراد از مسوولان استانی هستند که نتوانستند وعده‌های داده شده خود را به ستاد دیه همدان محقق سازند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه ما از کسی طلبکار نیستیم و این مهم به صورت خیرخواهانه از طرف افراد صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: رهبری هر سال مبلغی را به ستاد دیه کمک می‌کنند که امسال نیز با عنایت ایشان 313 میلیون تومان به ستاد دیه تعلق گرفت. 

وی با اشاره اینکه مبلغی وعده داده شده از طرف این ادارات دولتی که هرگز هزینه‌های آن تامین و محقق نشد بین 200 تا 250 میلیون تومان بود، یادآور شد: امسال نسبت به سال‌های گذشته در جشن گلریزان افزایش داشتیم که به طور نمونه در شب جشن گلریزان به تنهایی یک نفر از خیرین توانست 32 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت کند.

روحانی‌منش با اشاره به اینکه در روز برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان مبلغ 450 میلیون تومان به صورت کمکهای مردمی جمع‌آوری شد، افزود: از روز بعد از جشن گلریزان موفق به آزادی 12 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد شدیم که این روند با توجه به بررسی پرونده‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه حداقل مبلغ برای آزادی این افراد 4 میلیون تومان بوده است، گفت: حداکثر مبلغ با رقمی بالغ بر 60 میلیون بود که بخشی از آن با پرداخت وام به زندانی و بخشی دیگر را ستاد دیه بر عهده‌دار شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با تاکید بر اینکه مبالغ کمک‌های مردمی جذب شده توسط این نهاد به زودی با خروجی آزادی نیازمندترین و مستحق‌ترین افراد از زندان‌های استان اتفاق خواهد افتاد، تصریح کرد: امید است در آینده نزدیک شاهد آزادی مددجویان غیر عمدی بیشتری باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امسال مشارکت مردم بیش از سال‌های گذشته بود، گفت: اطلاع‌رسانی از طریق خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و صدا وسیما را در این امر مهم نمی‌توان نادیده انگاشت.

روحانی‌منش با اشاره به اینکه امسال بچه‌های بسیجی که در مسجد حضور دارند توانستند با تشکیل گروه‌های تلگرامی تا 600 نفر را عضوگیری کرده تا هر کس بر اساس توان خود مبلغی را برای این کار اختصاص دهد، اظهار کرد: با کمک جلسه‌های قرآنی و هیات‌های مذهبی قریب به 4 نفر از زندانیان توسط این کمک‌ها از زندان آزاد شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار