مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: ۴۵ میلیارد ریال قیر رایگان بین شهرداری های کمتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت در استان قزوین توزیع می شود.
کد خبر: ۴۵۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 04 July 2017
رضا گروسی اظهارداشت: هدف از واگذاری قیر به شهرداری ها بهبود عبور و مرور در معابر، رفع نقاط حادثه خیز و لکه گیری در سطح شهرهاست که از سوی دولت به شهرداری های شهرهای کوچک تحویل می شود.

وی تصریح کرد:دراجرای بند(ه) تبصره(یک) قانون بودجه و در راستای توسعه خدمات عمران شهری در شهرهای کوچک و متوسط کشور نسبت به توزیع قیر رایگان اقدام می‌شود.

تخصیص ۴۵ میلیارد ریال قیر رایگان

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین از تخصیص ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای خرید و توزیع قیر رایگان در بین شهرداری های استان قزوین تا پایان تیرماه جاری خبر داد.

گروسی یادآورشد: تخصیص و توزیع این میزان قیر رایگان به شهرداریهای کمتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت تعلق می گیرد.

وی با بیان اینکه با توزیع قیر رایگان به شهرداری‌های استان نهضت آسفالت شکل گرفته است افزود: بخش قابل‌ توجهی از این قیر در اجرای روکش آسفالت معابرشهرها استفاده می شود.


گروسی اظهارداشت: در سال گذشته ۵۵ میلیارد ریال قیر رایگان در بین شهرداری‌های استان قزوین توزیع شد و با پیگیری استانداری قزوین و مساعدت سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور تا پایان سال ۹۶ اکثر معابر خاکی و بدون آسفالت شهرهای استان از آسفالت باکیفیت بهره‌مند می شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با اشاره به پیگیریهای جدی معاونت عمرانی استانداری و دفتر امور شهری در جذب این اعتبارات افزود: درآینده نزدیک نیز برای شهرداریهای بالای ۵۰ هزار نفر استان اعتبارات خوبی در این زمینه تخصیص پیدا خواهد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار