معاون اداره ورزش استان زنجان مطرح کرد
در سال گذشته آمار اوقات فراغت اداره کل ورزش در استان زنجان در یک هزار و 948 پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷ 25 June 2017
احمد شیرود میرزایی با اشاره به اینکه کیفیت را فدای کمیت نمی‌کنیم، اظهار داشت: در برگزاری کلاس‌های تابستانی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان به دنبال بالا بردن کیفیت برنامه‌ها هستیم و به دنبال افزایش برنامه‌ها نسبت به سال گذشته نیستیم.

وی با تأکید بر کیفی‌سازی برنامه‌ها ویژه جوانان و نیز  تولید و محتوا و ارتقای سطح خدمات افزود: در سال گذشته آمار اوقات فراغت اداره کل ورزش در استان زنجان در  یک هزار و 948 پایگاه برگزار شد.

وی با بیان اینکه امسال قصد افزایش تعداد برنامه را نداریم، مطرح کرد: به دنبال بالا بردن کیفیت کلاس‌ها هستیم و در تابستان امسال هم همین مقدار برنامه پیش‌بینی شده است.

میرزایی با  اشاره به تعداد حضور جوانان در این برنامه‌های اداره ورزش گفت: حضور 883  هزار و 55 نفر بود و از این کلاس‌ها به نحو احسن استفاده کردند.

وی گفت: امسال با برنامه‌ریزی دقیقی که انجام می‌دهیم در صدد آن هستیم علاوه بر بالا بردن کیفیت، بتوانیم کلاس‌ها شادتر، متنوع‌تر و در حوزه‌های بیشتر فرهنگی برنامه داشته باشیم.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: بودن کمیت شاید از لحاظ آماری و ارائه گزارش مطلوب باشد ولی بودن کیفیت در نحوه برگزاری برنامه‌ها بسیار مهم است طوریکه بازخورد آن در جامعه معلوم می‌شود و مردم راضی باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار