رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۴۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸ 25 June 2017
سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای تهران ـ کرج و کرج ـ قزوین، محدوده پل کلاک، پل فردیس، پل استاندارد و گرمدره تا مهر ویلا سنگین است.
 
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور اضافه کرد: محورهای ساری، قائمشهر، بابلسر، فریدونکنار، باند جنوب به شمال محور کرج ـ چالوس، محدوده مکارود، دزاچم و آدران ترافیک نیمه سنگین است.
 
وی اضافه کرد: همچنین وضعیت ترافیکی در جاده قدیم کرج ـ قزوین سنگین گزارش شده و محور جنوب به شمال هراز محدوده گردنک با ترافیک نیمه سنگین همراه است. جاده سراوان به فومن و فومن به زیاور نیز دارای ترافیک نیمه سنگین است.
 
رحمانی بیان کرد: ترافیک در آزادراه تهران ـ قم و تهران، سمنان و خراسان رضوی پرحجم است و سایر محورها با مشکل خاصی مواجه نیستند.
 
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در مورد سفرهای تعطیلات پیش‌رو به ارائه توصیه‌هایی پرداخت و عنوان کرد: اولین توصیه ما این است که شهروندان پیش از سفر از طریق شماره‌های 120 و 88255555 تماس بگیرند تا از وضعیت راه‌ها قبل از آغاز سفر مطلع شوند. با توجه به اینکه درصد زیادی از مسافرت‌ها پس از نماز عید فطر صورت می‌گیرد حتما مردم اطلاعات وضعیت راه‌ها را جویا شوند تا بر اساس آن بتوانند زمان سفرشان را تقسیم کنند.
 
وی تاکید کرد: با تمهیداتی که راهور در نظر گرفته است پیش‌بینی ما این است که در سطح جاده‌ها با تراکم ترافیک جدی مواجه نباشیم با این حال توصیه ما این است که مردم حتما مدیریت سفر انجام دهند.
 
رحمانی گفت: موضوع دیگری که مسافران باید در نظر داشته باشند این است که سرعت و سبقت غیرمجاز همزمان موجب توقیف 72 ساعته وسیله نقلیه آنها خواهد شد بنابراین به هیچ عنوان در سفرشان عجله نکنند.
 
ایسنا

برچسب ها: ترافیک سنگین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار