کد خبر: ۴۴۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴ 25 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»، روزنامه بهار ذیل تیتر یک «خودسرهایی که خودجوش نیستند»، در گزارش خود آورده است: «کارنامه گروه فشار در بیش از دو دهه اخیر و پس از روی کار آمدن دولت اصلاحات روز به روز معدل بالاتری در اقدامات قانون شکنانه و ضد منافع ملی ثبت کرده است، کارنامه‌ای که با اقدام آنها در روز قدس و توهین به رئیس جمهور و برخی دیگر از مقامات کشور بیش از گذشته به سیاهه شان افزود.

البته در تمام دوران‌های یکه تازی آنها برخی می‌گویند «خودسر» اند تا از نسبت دادن مستقیم شان به نهاد، گروه یا جناح سیاسی خاصی پرهیز کنند. گاهی هم هواداران سرشناس‌شان! به میدان می‌آیند و در لفافه یا مستقیم از آنان دفاع می‌کنند...
 
گروه فشار از فردای ریاست روحانی:

مهر 92: حسن روحانی پس از بازگشت از سفر نیویورک در فرودگاه مهرآباد تهران در محوطه بیرونی پاویون ریاست جمهوری با استقبال جمعی از جوانان حامی مواضع هیات ایرانی در نیویورک مواجه شد. روحانی پس از گذشتن از حلقه هواداران در حالی که مخالفان وی در حال اقامه نماز بودند قصد عبور از مسیر کنار آنان را داشت که ناگهان مخالفان با ایستادن جلوی ماشین رئیس جمهور مانع از حرکت شدند و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند. در این هنگام یکی از مخالفان کفش خود را به سمت خودرو روحانی پرتاب کرد که به کسی اصابت نکرد. در حالی که مخالفان مانع عبور ماشین رئیس جمهور شدند نیروی انتظامی تلاش کرد راه را برای عبور رئیس جمهور باز کند و در این میان چندین نفر جلوی ماشین به زمین خوردند که با هدایت نیروی انتظامی و توقف ماشین رئیس جمهور حادثه‌ای پیش نیامد.

۱۸ اسفند ۹۳: علی مطهری که برای سخنرانی در یک همایش دانشجویی به شیراز رفته بود، هدف حمله مهاجمین قرار گرفت. او در این باره می‌گوید: بعدازظهر روز دوشنبه ۱۸ اسفند وارد فرودگاه شیراز شدم. طبق معمول چند تن از دانشجویان دعوت‌کننده به استقبال آمدند و از سالن فرودگاه خارج شدیم. دیدم آن‌ها اصرار دارند که با یک تاکسی زردرنگ برویم. ظاهراً متوجه شده بودند که عده‌ای می‌خواهند آسیب برسانند، می‌خواستند خودروی ما شناسایی نشود. من متوجه ماجرا نبودم و در فکر مطالب سخنرانی بودم. حدود صد متر که جلو آمدیم، دیدم عده‌ای بین سی تا چهل نفر روبه‌روی ما هستند و یک نفر خود را روی کاپوت خودرو انداخت. راننده به هر زحمتی بود او را رد کرد ولی کمی جلو‌تر سنگ و آجر و گوجه‌فرنگی بود که به سمت ما می‌‌آمد. شیشه عقب و شیشه‌های دو طرف خودرو کاملا خرد و پودر شد و ذرات آن به سر و صورت و دست ما پاشید و برخی فرو رفت. گاز فلفل هم سلاح دیگر آن‌ها بود که از نزدیک استفاده کردند و حدود یک دقیقه نفسم بند آمده بود. اگر یکی از آن ضربات آجر و سنگ به من اصابت کرده بود معلوم نبود که اکنون زنده بودم. ظاهرا به قصد کشتن یا ناقص کردن آمده بودند.

۲۲ بهمن ۱۳۹۵: راهپیمایی ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران، شاهد حاشیه‌هایی بود که توهین به حسن روحانی رئیس جمهور، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نوه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از راه پخش نشریه و سر دادن شعار یکی از آن‌ها بود.  توزیع روزنامه‌ای تحت عنوان عبرت‌ها یکی از این نمونه‌ها بود که در ستون‌های مختلف آن بار‌ها به دولت و هاشمی رفسنجانی توهین شده بود.

۲ تیر ۹۶ (راهپیمایی روز جهانی قدس): جمعه گذشته در حالی که مردم روزه‌دار تهران فارغ از گروه‌بندی‌های سیاسی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده بودند، عده‌ای قلیل ‌در اطراف رئیس ‌جمهور حلقه زده و علیه وی شعار‌هایی چون مرگ بر منافق، مرگ بر آخوند آمریکایی و روحانی بنی صدر پیوندتان مبارک! سر دادند. همچنین در این مراسم اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و علی مطهری نائب رئیس دوم مجلس نیز از گزند توهین‌های گروه فشار در امان نماندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار