رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: سیستم سپهدن در برخی جاده‌های استان نصب شده به طوری که اطلاعات تمام رانندگانی که وارد استان می‌شوند ثبت شده و در صورت لزوم اعمال قانون می‌شوند.
کد خبر: ۴۴۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 25 June 2017
سرهنگ نصرالله بیگلری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار داشت: طرح تابستانه پلیس راه در استان قزوین اجرا می‌شود که از اول تیرماه آغاز و تا اول مهر ادامه دارد.

وی بیان کرد: تیم‌های پلیس راه استان قزوین در طول اجرای طرح تابستانه آماده‌باش بوده و خدمات لازم به گردشگران و مسافران را ارائه می‌کند که پیشگیری از تصادفات اولویت نخست در اجرای طرح تابستانه به شمار می‌رود.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر محدودیت‌های ترافیکی در برخی جاده‌های استان اعمال می‌شود تا عبور و مرور با سهولت انجام شود.

بیگلری ادامه داد: تردد تمام وسایل نقلیه سنگین به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی یکشنبه 4 تیرماه از ساعت 12 تا 21 و جمعه 9 تیر از ساعت 8 تا 24 در اتوبان قزوین-کرج ممنوع است.

وی افزود: در محور قدیم قزوین-رشت نیز تردد وسایل نقلیه روز یکشنبه از ساعت 13 تا 24 و جمعه 9 تیرماه ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: در تعطیلات عید سعید فطر با توجه به افزایش سفرها 10 تیم گشتی محسوس و نامحسوس پلیس راه در جاده‌ها مستقر بوده و در صورت مشاهده تخلف با رانندگان برخورد می‌کنند.

بیگلری با اشاره به اجرای طرح اعزام از پایگاه در استان عنوان کرد: طرح اعزام از پایگاه برای نخستین بار در محور قزوین-زنجان اجرا می‌شود که تیم‌های گشتی در پایگاه مستقر شده و در صورت لزوم به محل‌های مورد نیاز اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: سیستم سپهدن در برخی جاده‌های استان نصب شده به طوری که اطلاعات تمام رانندگانی که وارد استان می‌شوند ثبت شده و در صورت لزوم اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه خواب‌آلودگی و عدم توجه به حلپ مهمترین عامل تصادفات به شمار می‌رود، گفت: رانندگان که بیش از 10 میلیون ریال جریمه و یا بیش از 30 نمره منفی دارند حق تردد در جاده‌ها را نداشته و در صورت مشاهده توقیف می‌شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار