معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: مناطق روستایی با طبیعت ناب باید در اولویت معرفی آثار طبیعی قرار گیرد تا رونق اقتصادی در این گونه مناطق نیز محقق شود.
کد خبر: ۴۴۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 25 June 2017
علی فرخزاد صبح امروز در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین اظهار داشت: با توجه به پایان فصل امتحانات و ماه مبارک رمضان سفرهای تابستانی آغاز می‌شود که ارائه خدمات مطلوب امری حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی مربوط باید اقدامات لازم در زمینه تامین رفاه و ارائه خدمات مطلوب به مسافران تایستانی را انجام داده و در این زمینه همکاری و مشارکت کافی داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: استان قزوین در مسیر 11 استان کشور قرار داشته و با توجه به وجود بناهای تاریخی و طبیعی بسیار در ایام تعطیلات با حجم بالای مسافران مواجه بوده که باید مورد توجه و تاکید مسئولان مربوط قرار گیرد.

فرخزاد ادامه داد: فرمانداران در شهرستان‌های استان باید جلسات ستاد خدمات سفر را تشکیل داده و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اهمیت معرفی آثار تاریخی استان خاطرنشان کرد: معرفی آثار و بناهای تاریخی استان به مسافران امری اساسی بوده که علاوه بر ارائه خدمات رفاهی باید در اولویت قرار گیرد تا شاهد جذب گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: مناطق روستایی با طبیعت ناب باید در اولویت معرفی آثار طبیعی قرار گیرد تا رونق اقتصادی در اینگونه مناطق نیز محقق شود.

فرخزاد خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی‌ها در ایام نوروز 96 بازدید گردشگران در آثار تاریخی 21 درصد رشد یافته که این روند باید ادامه داشته باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار