بخشدار الموت غربی گفت: رهبری جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان جهان یکی از دستاوردهای مهم روز جهانی قدس است.
کد خبر: ۴۴۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 24 June 2017
اکبر رحمتی در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: تدبیر امام خمینی رحمه الله علیه در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس مشروعیت رژیم غاصب اسرائیل را زیر سوال برده است.

بخشدار الموت غربی در ادامه با اشاره به حملات تروریستی اخیر گروهک داعش در کشورمان اظهار داشت : امروز دشمن سعی دارد با حملات کور امنیت و اقتدار ایران اسلامی را خدشه دار کند اما با واکنش به موقع نیروهای امنیتی و اقتدار نیروهای مسلح نقشه شوم آنان خنثی شد و شلیک موشک از استان های مرزی میهن اسلامی به مقر داعش نشان دهنده اتحاد، انسجام و همبستگی بیش از پیش ملت ایران است.

رحمتی در بخش دیگری از سخنانش اقتدار دولت در عرصه سیاست خارجی و آمادگی نیروهای مسلح را موجب انزوای روز افزون رژیم صهیونیستی دانست و خاطر نشان کرد: با تدبیر دولت شاهد بودیم تمامی اعضای شورای امنیت سازمان ملل فعالیت رژیم اشغالگر قدس را در زمینه شهرک سازی محکوم کردند و حتی سردمداران امریکا مجبور به صدور رای ممتنع در این زمینه شدند.

بخشدار الموت غربی در ادامه ضمن قدر دانی از حضور باشکوه مردم در تمامی عرصه های انقلابی گفت: مشارکت آگاهانه و فعالانه مردم در انتخابات اخیر و اعتماد آنان به برنامه های دولت وظیفه مسولان در زمینه خدمت رسانی را سنگین تر کرده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار