استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز باید اتحاد و پیوندمان را قوی کنیم زیرا زمانی که مردم با هم متحد نباشند دشمن بیشترین استفاده را می برد.
کد خبر: ۴۴۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 24 June 2017
حجت الاسلام علی محمدی از استادان حوزه و دانشگاه در جمع راهپیمایان در مسجد صاحب الزمان شهر رازمیان در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: یکی از مهم ترین راهکارهای غلبه بر دشمن حل کردن اختلافات داخلی است زیرا دشمن در پی از بین بردن اتحاد ملت ایران است.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه اظهار داشت: امروز باید همدیگر را تعریف کنیم و به یکدیگر حسن ظن داشته باشیم چون مردمی که خودشان خودشان را قبول نداشته باشند با نفوذ دشمن زمینه حکومت بر آنان فراهم می شود.

وی تاکید کرد: همه با هم برادریم و در یک مملکت زندگی میکنیم و مسولان هم منتخب همین مردم هستند و اگر با رئیس مجلس، رئیس جمهور و سایر مسولان مقابله کنیم این امر موجب امیدواری دشمن می شود اگرچه باید نواقص را گفت و مشکلات را برای خدمترسانی به مردم شناسایی و بیان کرد چون مردم ایران حقی بیش از این برای سربلندی و رفاه دارند.

حجت الاسلام محمدی در بخش دیگری از سخنانش دنیا پرستی، نژادپرستی و تسلط به تمامی ذخایر دنیا را از جمله اهداف شوم صهیونیسم اعلام و اضافه کرد: امروز تمامی مسلمانان جهان باید آگاه باشند که زمینه رشد ظالمان را فراهم نکنند چون یکی از دلایل رشد ظالم پذیرفتن ظلم است.

این استاد حوزه و دانشگاه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را عبادت و بندگی خدا دانست و گفت: فلسفه راهپیمایی روز قدس بیداری ملت ماست و ما به ظالمان اعلام میکنیم زیر بار زور نمی رویم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار