مسئولان استان قزوین تاکید کردند: مردم ولایت‌مدار و مذهبی کشور و استان قزوین همواره در صحنه حضور داشته و این حضور پرشور دشمنان و مستکبران را وادار به عقب‌نشینی می‌کند.
کد خبر: ۴۴۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 24 June 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در واقع تکلیفی الهی بوده که تمام آحاد مردم به منظور دفاع از مظلومان جهان باید در این راهپیمایی حضوری پررنگ داشته باشند.

وی بیان کرد: مردم ولایت‌مدار و مذهبی کشور و استان قزوین همواره در صحنه حضور داشته و این حضور پرشور دشمنان و مستکبران را وادار به عقب‌نشینی می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین تصریح کرد: با توجه به جنایت‌های مستکبران و آمریکا و ظلم به مردم مظلوم فلسطین مردم امسال شعارهای کوبنده‌تری سر خواهند داد.

صادقی‌نیارکی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس هشدار برای کسانی بوده که با برخی اقدامات به مسئولان چراغ سبز نشان می‌دهند تا اینگونه افراد بدانند که ملت ایران همواره هوشیار و آگاه هستند.

وی خاطرنشان کرد: حضور ملت ایران در راهپیمایی سبب دلگرمی و امیدواری مردم مظلوم جهان می‌شود.

تشکیل زنجیره انسانی علیه سند 2030 در قزوین

همزمان با آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس و دفاع از مظلومان جهان به ویژه مردم فلسطین، جمعی از مردم ولایت‌مدار قزوین علیه سند 2030 زنجیره انسانی تشکیل دادند.

مردم استان قزوین با تشکیل زنجیره انسانی طویلی اعتراض خود را نسبت به سند نفوذی 2030 اعلام کردند.

عده‌ای از مردم قزوین در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در اعتراض به اقدامات آمریکایی‌ها و مستکبران تابوت نمادین ترامپ که شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بر روی آن نوشته شده را حمل می‌کنند.

بیداری اسلامی در جهان از پیامدهای نظام و انقلاب است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی نعمت‌الهی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز قدس روز استکبارستیزی و ابتکاری ارزشمند از امام(ره) بوده که مردم باید در این روز حضوری پرشور داشته باشند.

وی بیان کرد: جنگ بین اسلام و کفر هیچ‌گاه تمام شدنی نیست و مثلت شوم استکبار شامل آمریکا، آل‌سعود و صهیونیست در پی ناامن کردن منطقه و کشور ایران هستند که به این اندیشه واهی دست نخواهند یافت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: از جمله اثرات راهپیمایی روز قدس می‌توان به اتحاد، تقویت روحیه مقاومت و مقابله در برابر ظلم و مستکبران اشاره کرد که باید برای نسل جوان جامعه بیان شود.

نعمت‌الهی گفت: بیداری اسلامی در کشورهای مظلوم جهان از جمله فلسطین از پیامدهای انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام(ره) و رهبری بوده که این امر مشتی محکم بر دهان مستکبران است.

وی ادامه داد: مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین و دفاع از خاک کشورشان  نشان‌دهنده الگو گیری از نظام و انقلاب بوده و به برکت حمایت‌های ملت ایران است.

حضور هوشمندانه مردم در صحنه اهداف شوم دشمنان را خنثی می‌کند

سردار مهدی محمودی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم استان قزوین همچون سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس حضوری پرشور داشته و این مهم خشم و انزجار ملت از جنایات استکبار را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: حضور روزه‌داران در این روز مقدس که یادگار بنیان‌گذار انقلاب بوده اهمیت حمایت از مظلومان و مقابله با مستکبران را نشان می‌دهد که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: مستکبران، آمریکا و اسرائیل در طول تاریخ همواره در پی براندازی نظام و انقلاب اسلامی بوده و دشمن همیشگی ایران هستند که هیچ‌گاه به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

محمودی گفت: حضور هوشمندانه مردم در صحنه‌های مختلف نظام اقدامات و اهداف شوم دشمنان را خنثی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حوادث کور مستکبران هراسی در دل ملت ایران ایجاد نکرده و مردم پرشورتر از گذشته در صحنه‌ها حضور دارند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: ملت ایران با عزمی راسخ همواره پشتیبان مردم مظلوم جهان و نیروهای مسلح کشور هستند که همواره در صحنه‌های انقلاب حضوری بانشاط دارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار