امام جمعه قزوین گفت: با مقاومت و اقتدار مظلومان جهان و ملت ایران فلسطین گورستان صهیونیست‌ها می‌شود و مستکبران هیچ‌گاه به اهداف شوم خود دست نمی‌یابند.
کد خبر: ۴۴۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 24 June 2017
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین اظهار داشت: قساوت صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی قابل بازگویی نیست و مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس نسبت به این جنایات اعلام انزجار و اعتراض کردند.

وی بیان کرد: یهودیان از خشن‌ترین دشمنان اسلام هستند که سرزمین‌های اشغالی را غصب کرده و تنها راه مقابله با این دشمنان موشک است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: با مقاومت و اقتدار مظلومان جهان و ملت ایران فلسطین گورستان صهیونیست‌ها خواهد شد و مستکبران هیچ‌گاه به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

امام جمعه قزوین گفت: ملت ایران باید هوشیارانه عمل کنند و این تصور را نداشته باشند که امروز عصر موشک نیست بلکه عصر مذاکره است چراکه یهودیان صهیونیست و گروه‌های تکفیری از حیوان بدتر بوده و قابلیت مذاکره ندارند.

عابدینی ادامه داد: در مذاکره با غربی‌ها مقام معظم رهبری تذکر دادند اما دولتمردان پای مذاکره نشسته و بدعهدی‌ها را نیز درک کردند و رهبری از این پیمان‌شکنی‌ها آگاه بودند اما هشدارهای ایشان را جدی گرفته نشد.

وی گفت: موشک‌های ایرانی برای مردم امنیت ایجاد می‌کند و رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه در امان نخواهد بود چراکه پاسخ اقدامات و جنایات آنها موشک است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: روز قدس روز مقابله مستضعفان و مستکبران است که قوت قلبی برای تمام مردم مظلوم جهان محسوب می‌شود.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: هر کسی که در پی دوقطبی کردن جامعه باشد محکوم به شکست بوده و باید اتحاد و همبستگی را تقویت کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار