نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سپاه قهرمانانه در مقابل جنایات مستکبران ایستادگی کرد، گفت: حمله موشکی به مقر تروریست‌ها پاسخی محکم و کوبنده بود.
کد خبر: ۴۴۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 24 June 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین مجید تلخابی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه قزوین اظهار داشت: حضور مردم استان قزوین در راهپیمایی روز قدس باشکوه و آگاهانه بود که حماسه‌ای بزرگ را خلق کرد.

وی بیان کرد: حمایت از مظلومان جهان و خطر همیشگی رژیم صهیونیستی سبب شد تا امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کند و امروز پس از گذشت سال‌ها ملت ایران همواره در صحنه حضوری پرشوری دارند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حمایت از مردم مظلوم جهان مبنای دینی داشته و در قرآن کریم بر این مهم تاکید ویژه‌ای شده است که این امر باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

تلخابی گفت: ریشه اصلی و اساسی برگزاری راهپیمایی روز قدس باید برای جوانان بیان شود تا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم واقعی مردم علیه ظلم را نشان دهد.

وی ادامه داد: ملاک ارزشمندی مردم تقوا بوده و متاسفانه در این زمینه یهودیان خود را مافوق تمام قبایل و ادیان تصور می‌کنند و از هر ابرازی برای مقابله با دین اسلام استفاده می‌کند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: اعتقادات برتر بینی، دنیا طلبی و دشمنی با دین اسلام از عوامل انحراف و لغزش یهودیان به شمار می‌رود.

تلخابی با اشاره به عملیات تروریستی اخیر در تهران بیان کرد: سپاه قهرمانانه در مقابل عملیات تروریستی تهران و جنایات مستکبران ایستادگی کرد و با حمله موشکی به مقر تروریست‌های تکفیری جوابی محکم و کوبنده دادند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار