رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: معادن در سال ۹۶ مشمول دریافت تسهیلات رونق تولید هستند.
کد خبر: ۴۴۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 21 June 2017
علی پرزحمت بعد از ظهر امروز در نشست با معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار داشت: بررسی و توجیه روند پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال 96 در دستور کار است.

وی بیان کرد: معادن در سال 96 مشمول دریافت تسهیلات رونق تولید هستند.

پرزحمت از آغاز فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از هفته آتی خبرداد و افزود: درخواست‌های ثبت شده در سامانه بهین یاب مربوط به سال 96 از هفته آینده در کارگروه رفع موانع بررسی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین  گفت: طبق روال پرداخت تسهیلات در سال گذشته فقط صنایع کوچک و متوسط و طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی مشمول تسهیلات رونق تولید خواهند بود.

وی تاکید کرد: صنایع کوچک با اشتغال زیر50 نفر یک میلیارد تومان، واحدهای متوسط از 50 الی 100 نفر اشتغال 3 میلیارد تومان و طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی مبلغ 2 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: محور اصلی در پرداخت تسهیلات که هم مورد تاکید وزارت صنعت، معدن و تجارت دستگاه‌های نظارتی است اشتغال واحد، راکد، فعال، نیمه فعال و غیرفعال بودن واحد است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع نظارت بر تسهیلات گفت:کمیته نظارت استان قزوین شامل استانداری، سازمان صنعت معدن و تجارت، بانک‌های عامل، فرمانداری‌ها و  در مواردی که واحد در شهرک باشد شرکت شهر‌ک‌ها عضو این کمیته هستند.

پرزحمت ادامه داد: واحدهایی که درسال گذشته تسهیلات دریافت کردند هم می‌توانند جهت دریافت مجدد این تسهیلات اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با تاکید بر اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف در مورد روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان گفت: ثبت نام‌ها باید به موقع انجام شود تا در فرصت مناسب بررسی شود.

وی اعلام کرد: جهت تسریع در روند بررسی و پرداخت تسهیلات برای هر بانک یک کارشناس ثابت تعیین کردیم تا هم ضمن داشتن اطلاعات کامل در روند بررسی تسریع شود.

ادامه کارشناسان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پرداخت تسهیلات رونق تولید ارائه و بحث و تبادل‌نظر کردند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار