در ملاقات مردمی استاندار بیش از ۵۰ تن از شهروندان در دیداری رو در رو و مستقیم مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند.
کد خبر: ۴۴۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 21 June 2017
به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، در برنامه ملاقات مردمی هفتگی استاندار در روز سه شنبه، بیش از ۵۰ شهروند قزوینی، مسائل و مشکلات خود را با همتی استاندار قزوین در میان گذاشتند.

فریدون همتی در حاشیه برنامه ملاقات مردمی روزهای سه شنبه گفت: مردم به مفهوم واقعی ولی نعمت مسئولان و مدیران هستند و شان مدیریت خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات و دغدغه های شهروندان است که نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد.

وی افزود:تکریم ارباب رجوع درسازمانها و ادارات تمامی مدیران دستگاه ها، فرمانداران و شهرداران موظفند روزهای سه شنبه هر هفته را به صورت ثایت به موضوع ملاقات و دیدار مردمی اختصاص دهند و به درخواست ها و شکایات آنها رسیدگی کنند.

استاندار قزوین اظهارداشت: خدمت بی منت به مردم در سرلوحه رفتار و مشی و جهت گیری کارگزاران دولت تدبیر و امید و مسئولان استان قرار دارد و امیدواریم در دولت دوازدهم تکریم ارباب رجوع با شفافیت و عنایت بیشتری در دستور کار مدیران قرار گیرد تا سطح رضایت مندی، اعتماد، امیدواری و نشاط در سطح جامعه به شکل روز افزونی افزایش یاید.

وی یادآورشد: دیدار چهره به چهره مدیران با مردم با هدف شنیدن و رسیدگی به خواسته ها، دغدغه ها، پیشنهادها و مسائل و مشکلات شهروندان و در ادامه رسیدگی و پاسخگویی به آنها تاثیر مثبتی در بین اقشار مختلف جامعه ایجاد کرده و روند کارها را تسریع و بهبود خواهد بخشید.

در این دیدار بیش از ۵۰ نفر از شهروندان به طرح مسائل، مشکلات، درخواست ها، شکایات و پیشنهدات خود پرداختند و استاندار دستور لازم را برای بررسی و پیگیری و رسیدگی به این خواسته ها و مطالبات صادر کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار