مدیرعامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی قزوین گفت: شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی دانشگاه و برگزاری دوره‌های آموزشی از اولویت‌های جدی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۴۴۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 21 June 2017
حمیدرضا خانپور ظهر امروز در حاشیه مراسم امضاء تفاهم نامه اظهار داشت: تشکیل شورا و کمیته علمی، پژوهشی و مطالعاتی در زمینه انتخاب موضوعات پایان‌نامه‌های حوزه صنعت، در اختیار قرار دادن آزمایشگاه‌ها به محققین، تور بازدید برای دانشجویان جهت کاربینی، کارورزی و کار آموزی، شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی دانشگاه و برگزاری دوره‌های آموزشی از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است.

وی با اشاره به تعهدات فی مابین تفاهم نامه تصریح کرد: به منظور بهره گیری از ظرفیت‌ها، پتانسیل‌های علمی موجود در دانشگاه جامع علمی کاربردی، خدمات‌دهی به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و تربیت تکنسین ماهر و متخصص مورد نیاز صنایع کوچک استان که نقش بسزایی در رونق تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار در کشور را دارند و این ارتباط صنعت و دانشگاه مسنجم تر می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی قزوین گفت: در راستای همکاری‌های مشترک علمی، آموزشی و تحقیقاتی در جهت ارائه خدمات به واحدهای صنعتی استان تفاهم نامه فی مابین شرکت شهرک‌های صنعتی و دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان قزوین منعقد شد.

این تفاهم نامه به امضاء حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی استان قزوین و پیمان دانشکار آراسته رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین و با حضور امید رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور رسیده و برای اجرا ابلاغ شد. 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار