معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین از شرکت هشت هزار و ۱۰۰ نفر در دوره آموزشی ولایت فقیه خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 21 June 2017
با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت ویژه فرهنگیان گفت: در سال تحصیلی ۹۵ فرهنگیان عزیز به صورت حضوری و غیر حضوری به میزان یک میلیون و ۲۱۶ هزار و ۸۱۲ نفر ساعت در آموزش دوره های ضمن خدمت فرهنگیان شرکت کردند.

وی افزود: به طور میانگین برای هر نفر فرهنگی بالغ بر ۷۸ نفر ساعت دوره برگزار شده است که باید گفت ۵۶ درصد این آموزش ها از سطح انتظاری که سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای آموزش کارکنان دستگاه های دولتی بطور میانگین طی یک سال ۵۰ نفر ساعت در نظر می گیرد، بالاتر است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: در آزمون دوره آموزشی ولایت فقیه که در سطح استان برگزار گردید، ۸ هزا رو ۱۰۷ نفر از فرهنگیان شرکت نمودند و از مجموع این شرکت کنندگان ۳۵۸۶ مرد و ۴۵۲۱ زن هستند.

رحمانی اضافه کرد: این معاونت به منظور ایجاد فرصت برابر برای فرهنگیان فرهیخته در سال ۹۶ علاوه بر دوره های حضوری، تکلیفی، مدرسه محور و انجمن محور، چهار دوره مجازی دیگر عمومی و اختصاصی تدوین و برنامه ریزی کرده است که فرهنگیان می توانند در طی سال تحصیلی در این دوره ها شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در بررسی نظرسنجی به عمل آمده از فراگیران شرکت کننده در دوره های آموزشی، فرا گیران اظهار داشته اند این گونه آزمون ها سبب شده است که همکاران فرهنگی با تکنولوژی آموزشی به ویژه رایانه و اینترنت بیشتر آشنا شوند، همچنین موجب کاهش استرس شرکت کنندگان در دوره های آموزشی شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین در ادامه گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، این گونه برگزار کردن دوره های آموزشی، موجب صرفه جویی اقتصادی در اجرای دوره ها نیز شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار