معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش قزوین گفت: کارگاه های آموزشی راه های پیشگیری از خودکشی و خودزنی به منظور تشخیص به موقع آن و ارجاع موارد مشکوک به مراکز ذیصلاح برگزار می شود.
کد خبر: ۴۴۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 20 June 2017
عین اله صادقی صبح سه شنبه در ششمین جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: این جلسه به منظور بررسی برنامه هایی از قبیل نحوه اجرای هفته مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد، بررسی راه های پیشگیری از خودکشی و خودزنی و دلایل مربوط به آن و برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه دانش آموزان، اولیاء و فرهنگیان در این خصوص و ... برگزار شده است.

وی افزود: کارگاه های آموزشی راه های پیشگیری از خودکشی و خودزنی به منظور تشخیص به موقع آن و ارجاع موارد مشکوک به مراکز ذیصلاح برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: هفته مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد از یکم تا هفتم تیر ماه است و اقداماتی برای اجرا در این هفته برنامه ریزی شده است که ارسال پیامک با موضوع شعار هفته مبارزه با مواد مخدر، برگزاری مسابقات، برپایی نمایشگاه ثابت و سیار در نواحی و مناطق، تهیه بروشور با پیام های پیشگیری، نصب بنر و ... از جمله این اقدام است.

در ادامه جلسه، گزارشی از اجرای طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان «همیاران پیشگیری» توسط میرحسینی و حقیقی نمایندگان اداره کل بهزیستی استان ارائه شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار