معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با شناسایی ۴۵ نقطه پرحادثه و اصلاح آنها تلفات سوانح درون شهری در سه ماهه اول امسال ۵۳ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۴۴۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 20 June 2017
علی فرخ زاد روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی برگزار شد اظهارداشت: ساماندهی و تعیین محدوده وانت بار ممنوع در هسته تجاری شهر از اهیت بالایی برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: توجه به تاثیر مشکلات ناشی از توقف و تردد وانت بارها در نقاط مجاور محدوده تعیین شده و محدوده مرکزی شهر ضروری است.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: لازم است ساماندهی وانت بارهای فعال درشهر در راستای نیازسنجی اجرای طرح، جانمایی ایستگاه و فضای مناسب برای اسقرار آنها، خدمات دهی به افراد تحت پوشش و نظارت بر عملکرد آنها در دستور کار  قرار گیرد.

فرخزاد یادآورشد: در چند ماه گذشته شاهد کاهش ۵۳ درصدی تلفات در تصادفات درون شهری بودیم.

وی اضافه کرد: تلفات درون شهری در همه شهرستانهای استان بجز شهرستان البرز، نسبت بمدت مشابه سال گذشته کاهش یافته و ۳۷ درصد سوانح درون شهری نیز در ساعات ۱۶ تا ۲۰ و۶۲ درصد سوانح در بلوارهای شهری رخ می دهد.

فرخ زاد تصریح کرد: شناسایی ۴۵ نقطه حادثه خیز درون شهری و افزایش ۱۰ درصدی برخورد با تخلف رانندگی و ۱۶ درصدی اعمال قانون از دیگر مواردی است که در سه ماهه گذشته در راستای ساماندهی و مدیریت ترافیک صورت گرفته است.

وی گفت: در فروردین و اردیبهشت ماه امسال نیز در مقایسه بامدت مشابه سال قبل شاهد کاهش ۳۰ درصدی تلفات رانندگی برون شهری بودیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار