مدیرکل ارشاد استان قزوین گفت: پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی در پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در قزوین برگزار می‌شود و تاکنون ۷۸ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.
کد خبر: ۴۴۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 20 June 2017
اکبر اسکندری‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی در پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در قزوین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: فرصت ارسال آثار به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی، 6 تیر‌ماه تمدید شد.

اسکندری‌نژاد افزود: در فراخوان پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی آخرین مهلت ارسال آثار 31 خرداد اعلام شده بود که با توجه به افزایش علاقه‌مندان و افزایش ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره 6 روز دیگر تمدید شد.

مدیرکل ارشاد استان قزوین عنوان کرد: تاکنون 78 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی ارسال شده که امیدواریم با تمدید مهلت ارسال آثار شاهد حضور بیشتر علاقه‌مندان حوزه رسانه‌های دیجیتال و فرهنگ رضوی باشیم.

دبیر جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی عنوان کرد: آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره بخش‌های مختلفی را مانند تارنمای اینترنتی و رسانه‌های برخط، نرم افزارهای همراه و هوشمند، نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای، محتوای دیجیتال و بازی‌های یارانه‌ای و غیره شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تولیدات و آثار علاقه‌مندان در عرصه رسانه‌های دیجتال و تولیدکنندگان این بخش از استان‌های متعدد و در زمینه‌های مختلف براساس فرخوان جشنواره بوده که این مهم نشان دهنده استقبال مطلوب علاقه‌مندان از این جشنواره است.

اسکندری‌نژاد بیان کرد: فعالان حوزه دیجیتال می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه پنجمین جشنواره سراسری رسانه‌های دیجیتال رضوی به نشانی بلوار آزادگان، چهارراه غیاث‌آباد، اداره کل ارشاد استان قزوین مراجعه و یا با شماره 02833691404 و 02833691412 تماس بگیرند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار