مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۸۳۳ واحد تولیدی با اشتغال ۲۳ هزار ۵۳۳ نفر و سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری اخذ کردند.
کد خبر: ۴۴۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 19 June 2017
حمیدرضا خانپور صبح امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی لیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای شعار سال و منویات مقام معظم رهبری که تاکید بر تولید و اشتغال داشتند، تداوم حمایت از صنایع کوچک و متوسط در راستای ایجاد اشتغال پایدار جوانان، رونق تولید و توسعه صادرات در دستور کار سازمان صنایع کوچک و شهر‌ک‌های صنعتی قرار دارد.

وی با اشاره به راه اندازی واحدهای بهره بردار راکد تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 26 واحد تولیدی بهره بردار راکد در شهر‌ک‌ها و نواحی صنعتی مجدد راه‌اندازی شده‌اند که بیشترین میزان این واحدها در شهرک صنعتی لیا شهرستان قزوین مستقر  هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: رونق تولید و افزایش صادرات از اولویت‌های جدی دولت در استان قزوین بوده که در راستای تحقق این مهم باید اقدامات لازم انجام و دستگاه‌های اجرایی مربوط همکاری و حمایت لازم را با مجموعه صنعتی استان در راستای رونق تولید و تسهیل گری صادارات داشته باشند.

خانپور عنوان کرد: در حال حاضر یک هزار و 269 قرارداد در شهر‌ک‌ها و نواحی صنعتی استان با متقاضیان سرمایه‌گذاری منعقد شده که از این تعداد 833 واحد تولیدی با اشتغال 23 هزار 533 نفر و سرمایه‌گذاری بیش از 20 هزار میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری اخذ کردند.

وی گفت: تاکنون بیش از 200 واحد تولیدی در سال 96 که مستعد راه‌اندازی مجدد هستند، شناسایی شده‌اند که با همکاری  و حمایت استاندار، شبکه بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدمات رسان در سال جاری به چرخه تولید و فعالیت اقتصادی بازمی‌گردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار