معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از راهیابی ۲ اثر از فرهنگیان استان به مرحله کشوری جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی-توصیفی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 18 June 2017
رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی-توصیفی گفت: ارزشیابی به دنبال تبدیل کردن فرآیند سنجش و ارزشیابی به یک موقیعت یادگیری برای دانش آموزان است که برای آنها اضطراب انگیز نباشد.

وی افزود: اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی-توصیفی در سال تحصیلی جاری ویژه معلمان دوره ابتدایی با هدف بهبود کیفی ارزشیابی در سطح مدارس ابتدایی و تغییر نگرش مدیران، معلمان و اولیاء برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: این جشنواره در ۱۲ محور برگزار شد و نقش ارزشیابی کیفی-توصیفی در بهبود یادگیری دانش آموزان، ارتباط معلم و شاگرد در نظام ارزشیابی، تعامل اولیاء و معلمان در نظارم ارزشیابی، نقش ارزشیابی در ایجاد انگیزه در معلمان و دانش آموزان، توجه به ویژگی های روان شناختی استقرار ارزشیابی کیفی-توصیفی از جمله این محورهاست.

طاهرخانی تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش شامل فرهنگیان ویژه معلمان، مدیران، معاونین مدارس ابتدایی و دانشجو معلمان و دانش آموزان هنرمند و بخش آزاد ویژه فیلم سازان، کارگردانان، هنرمندان و دانشجویان علاقمند برگزار شد.

وی اضافه کرد: در استان قزوین تعداد ۳۲ نفر ایده های ارزشمند خود را برای تبدیل به فیلم به دبیرخانه استانی ارسال نمودند که از این تعداد، ۲ اثر از فیلم های منتخب آموزگاران دوره ابتدایی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش قزوین در ادامه گفت: آثار این فرهنگیان به دبیرخانه کشوری جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی-توصیفی مستقر در استان البرز ارسال شد.

مرحله کشوری جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی-توصیفی در هفته دوم تیرماه سال جاری در استان البرز برگزار می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار