مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۶ واحد تولیدی بهره بردار راکد در شهرکها و نواحی صنعتی راه اندازی مجدد شده اند.
کد خبر: ۴۴۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 18 June 2017
حمیدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: در حال حاضر بالغ از ۲۰۰  واحد تولیدی در سال ۹۶ که مستعد راه اندازی مجدد هستند، شناسایی شده که با همکاری  و حمایت استاندار، شبکه بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدمات رسان در سالجاری به چرخه تولید و فعالیت اقتصادی بازمی‌گردند.

وی افزود: در راستای شعار سال و منویات مقام معظم رهبری که تاکید بر تولید و اشتغال داشتند، تداوم حمایت از صنایع کوچک و متوسط در راستای ایجاد اشتغال پایدار جوانان، رونق تولید و توسعه صادرات در دستور کار سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی قرار دارد.

وی با اشاره به راه اندازی واحدهای بهره بردار راکد تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۶ واحد تولیدی بهره بردار راکد در شهرکها و نواحی صنعتی راه اندازی مجدد شده اند که بیشترین میزان این واحدها در شهرک صنعتی لیا شهرستان قزوین مستقر  هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: رونق تولید و افزایش صادرات از اولویت‌های جدی دولت  در استان قزوین بوده که در راستای تحقق این مهم باید اقدامات لازم انجام و دستگاه‌های اجرایی مربوط همکاری و حمایت لازم را با مجموعه صنعتی استان در راستای رونق تولید و تسهیل گری صادارات داشته باشند.

در حال حاضر یک هزار و ۲۶۹ قرارداد در شهرکها و نواحی صنعتی استان با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد ۸۳۳ واحد تولیدی با اشتغال ۲۳ هزار ۵۳۳ نفر و سرمایه گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال پروانه بهره برداری اخذ کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار