معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: ضریب امنیت در استان ‌بسیار بالا بوده به نحوی که قزوین جزو امن‌ترین استان‌های کشور است.
کد خبر: ۴۴۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 17 June 2017
سعید شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار در قزوین درباره سیاست‌های دولت و ضرورت همراهی مدیران با آن اظهار داشت: از همه نیروهای توانمند که به سیاست‌های دولت باور دارند استفاده می‌کنیم اما قرار نیست اجازه دهیم مسئولیت‌ها توسط کسانی که مخالف دولت هستند و با سیاست‌های دولت همراه نیستند مصادره شود.

وی افزود: حضور اثرگذار مردم در انتخابات با مشارکت 83 درصدی واجدان شرایط در استان نشان داد مردم در تعیین سرنوشت خود نقش آفرین و به آینده خود حساس هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: مردم با این انتخاب به دولت فرصت دوباره دادند و با رای به صداقت، شفافیت و تدبیر و عقلانیت، رای به امنیت پایدار و کرامت انسانی، ادامه خدمت را برای رئیس جمهور منتخب فراهم کردند.

شاهرخی عنوان کرد: قزوین از استان‌های امن کشور است و با شاخص‌های شورای تامین کشور جایگاه خوبی دارد اما تلاش می‌کنیم باز هم ضریب امنیتی را بالا ببریم.

معاون سیاسی استاندار قزوین با اشاره به اهمیت فعالیت احزاب بیان کرد: احزاب باید فراگیر باشند و فقط در ایام انتخابات فعال نشوند بلکه در طول سال هم لازم است فعالیت کنند و در صحنه حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: دولت باید بستر کار را فراهم کند تا فعالیت تشکل‌های مردم نهاد بیشتر از گذشته فراهم شود و کارها به مردم سپرده شود و ما در استان در این کار جدی هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین افزود: امروز دیگر انتخابات به پایان رسیده و باید وحدت و همدلی را حفظ کنیم و با درگیر کردن همه نیروهای توانمند برای توسعه استان و کشور گام برداریم.

وی گفت: همان طوری که رئیس جمهور اعلام کرد همه کسانی که روی کار می‌آیند باید به سیاست‌های دولت اعتقاد و باور داشته باشند و در مسیر برنامه‌های اعلام شده قرار گیرند و ما هرگز نمی‌پذیریم که کسی از دولت حکم بگیرد و با جریان حاکم مخالفت کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ قزوین بیان کرد: اگر کسی می‌خواهد به توسعه استان کمک کند باید برنامه‌های دولت را بپذیرد و به آن اعتقاد داشته باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار