مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از افزایش صادرات صنایع کوچک و متوسط به کشور روسیه خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 14 June 2017
حمیدرضا خانپور روز چهارشنبه در جلسه امضاء تفاهم نامه با یکی از شرکت ها اظهار داشت: با توجه به حمایت از  محصولات و کالاهای تولید شده و در راستای همکاری به منظور کمک به فراهم آوردن موجبات رشد و توسعه بازار کسب و کار، شناسایی بازار هدف، برای فروش در کشور روسیه این تفاهم نامه منعقد شده است.

وی تلاش در جهت توسعه بازار فروش محصولات صنایع کوچک و متوسط استان، تلاش برای جذب و هدایت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در صنایع اولویت دار استان و صنایع صادرات گرا، همکاری در اعزام هیئت های تجاری به خارج از کشور با هدف گسترش صادرات و تسهیل ورود مواد اولیه و ماشین آلات و تجهیزات تولیدی، همکاری در برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی با هدف توسعه صادرات، همکاری جهت شناسائی و معرفی بازارهای هدف «کشورهای خارجی» و ... را از اهم اهداف این تفاهم نامه بر شمرد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان افزود: این شرکت از شرکتهای فعال و مجرب در زمینه کسب و کار و صادرات محصولات و خدمات در بازار کشور روسیه است، که هماهنگی برای ایجاد نمایشگاه و فروشگاه دائمی برای نمایش تولیدات استان و فروش آنها و توسعه صادرات، معرفی و جذب سرمایه گذاران خارجی، اعزام هیئت های تجاری و برگزاری بازدیدهای صنعتی و معرفی فرصتهای تجاری جدید را انجام می دهد.

خانپور در پایان گفت: در سال گذشته واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ۷۶ میلیون دلار کالا به کشورهای خارجی صادر کرده اند.

انواع کابل های برق فشار ضعیف و قوی، کره گیاهی، لوله و اتصالات پلی اتیلن، ورق های آلومینیومی و چدن، انواع روغن خوراکی، فرآورده های خرما و کشمش، شیلنگ پی وی سی و پتاس از جمله کالاهای صادراتی بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار