پیکر مطهر شهید« علی محمدرضایی» که در عملیات کربلای ۴ مفقود شده بود پس از ۳۱ سال انتظار امروز با استقبال مردم قزوین به زدادگاهش باز می گردد.
کد خبر: ۴۴۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 13 June 2017
پیکر شهیدی دیگر از سلاله شجاعان باغیرت و معصوم امروز وارد قزوین می شود و مردم استان به استقبال شهیدی می روند که پیکر مطهرش پس از گذشت ۳۱ سال به زادگاهش بازمی گردد.

سی و یک سال انتظاروفراق از سرنوشت فرزند دلیری که با نشان جانبازی ودر مسیر حفظ و دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های ماندگارش، قدم در میادین ایثار و مقاومت گذاشته، زمانی است که تنها عشق و ایمان به خداوند بزرگ و الگوپذیری از صبر و پایداری سفیر آزادگان کربلای حسینی، حضرت زینب کبری(س)، توان مقابله‌ با آن را رقم می‌زند.

والدین منتظر و صبور رزمندگان اسلام، حاج حمید و علی محمدرضایی از منتظرانی هستند که سی و یک سال در انتظار فرزندجانباز شهیدشان،علی، صبوری کردند و بیش از دو سال نیز در انتظار سرنوشت نورانی فرزند دیگرشان، حاج حمید محمد رضایی به سر می‌برند.


خانواده شهید امروز در حالی شاهد بازگشت غرورآفرین آثار بجا مانده از فرزندی هستند که سی و یک سال پیش در عملیات افتخار آفرین کربلای ۴ پیکر پاک و مطهرش مفقود و در حاشیه‌ آب‌های گلگون جزیره "ام‌الرصاص” آرام گرفت و اینک نیز در انتظار خبری از گمشده‌ دیگرشان در سرزمین مدافعان حریم اسلامند.

عروج جاودانه و بازگشت مظلومانه‌ جانباز شهید، علی محمدرضایی را به پیشگاه  ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های صبور شهدا و ایثارگران، به ویژه والدین ایثارگر این عزیز تبریک و تسلیت عرض کرده بقای عمر بازماندگان را از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

مراسم استقبال ازپیکراین شهیدوالامقام ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه ازمقابل صدا و سیمای مرکز قزوین با حضور باشکوه مردم برگزار می شود تا پیوند دوباره مردم با شهدا و عطر زیبای معنویت باردیگر دراین خطه به مشام برسد و فضای استان با یاد شهدا معطر شود.  

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار