معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: با احداث و راه اندازی شرکت قطعه‌سازی ایران‌خودرو در قزوین برای بیش از ۳۰۰ نفر اشتغالزایی دائمی می‌شود.
کد خبر: ۴۴۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 13 June 2017
منوچهر حبیبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با مذاکرات انجام شده مشکلات شهرک ایران خودرو به زودی برطرف می‌شود در حالی که یک سرمایه گذار آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در این زمینه اعلام کرده است.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین افزود: همچنین یک شرکت قطعه ساز آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در این شهرک بعد از اخذ مجوزهای لازم اعلام کرده است که اشتغالزایی 300 نفری را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای تحقق شهرک تخصصی قطعه‌سازی آمادگی کامل داریم افزود: بحث تولید و اشتغال در گرو سه ضلع دولت، تولیدکننده و کار آفرین است و با توجه به این مهم، باید به سمت ارتقای کیفیت محصولات و پایین آوردن قیمت تولیدات حرکت کرد.

حبیبی با بیان اینکه مردم امروزه به دنبال محصول با کیفیت هستند تصریح کرد: اگر محصولات ایرانی با کیفیت تولید شوند مردم قدرت خرید خود را در جهت خرید اجناس ایرانی هدایت خواهند کرد و بازار اقتصاد و کالای ایرانی رونق خواهد یافت.

معاون استاندار تاکید کرد: باید امکانات و زیر ساخت های لازم برای احداث شهرک ایران خودرو در سریعترین زمان ممکن فراهم شود و همه دستگاه ها مجوزهای لازم را در کمترین زمان ممکن اعطا کنند.

وی افزود: باید از ظرفیت های مرکز خدمات سرمایه گذاری در این زمینه استفاده شود تا سرمایه گذار برای انجام امور در این زمینه دچار سرگردانی و آشفتگی میان دستگاه های اجرائی نشود.

حبیبی با ابراز علاقه مندی از احداث شهرک ایران خودرو و حمایت از آن در قزوین گفت: آمادگی لازم برای احداث این شهرک در استان وجود دارد و راه اندازی این شرکت خدمات مضاعفی را به استان ارائه خواهد کرد.

معاون استاندار قزوین تاکید کرد: باید ظرف 15 روز به مطالبات شرکت ایران خودرو برای احداث این شهرک رسیدگی شود و کلیه مجوزهای لازم از قبیل سند زمین ، انشعابات آب، برق و گاز و ارائه تسهیلات و معافیت های مالیاتی ظرف یک هفته توسط دستگاه های اجرائی صادر شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کوتاه کردن فرایندهای سرمایه گذاری، رفع موانع تولید و صدور سریع مجوزها درست در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است و ما از لحاظ اعطای تسهیلات و پیگیری این موارد هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار