مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از فعالیت ۵۹ جایگاه CNG و ارائه خدمات به وسایل نقلیه در استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 13 June 2017
به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع گاز استان، اسماعیل مفرد بوشهری اظهار داشت: در حال حاضر 59 جایگاه CNG در استان در امر توزیع گاز برای استفاده خودروها فعالیت دارند که از این تعداد 15 جایگاه در سطح شهر قزوین و 44 جایگاه دیگر در نقاط مختلف استان فعال هستند که با توجه به جمعیت استان و در مقایسه با سرانه کشوری از رتبه خوبی برخوردار است.

وی افزود: به طور متوسط به ازای هر 20 هزار نفر در استان یک جایگاه CNG وجود دارد، در حالی که این نسبت در متوسط کشوری بالای 33 هزار نفر است.

بوشهری همچنین در خصوص میزان تحویل گاز به جایگاه های CNG درسطح استان اظهار داشت: در سال 95 بالغ بر 218 میلیون متر مکعب گاز به جایگاه های سوخت CNG تحویل شده است که این میزان، از افزایش 4 درصدی مصرف گاز توسط وسایل نقلیه گاز سوز در مقایسه با سال 94 خبر می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین افزود: این درحالی است که این نسبت در مقایسه با سال 93 افزایش 15 درصدی داشته است و این افزایش نشان از استقبال مردم از این سوخت پاک و با صرفه دارد و امید است با توسعه این سوخت پاک کمک شایانی به محیط زیست شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تأکید کرد: افزایش جایگاه‌ها تنها با رعایت نکات و اصول ایمنی و رعایت پدافند غیرعامل امکان‌پذیر است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار